۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۲۴۷۴۵۷
رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

روحانیان معتمدترین افراد برای دانش آموزان در پاسخگویی به شبهات هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: حضور روحانیان در مدارس و همچنین اعتماد به روحانیت سبب شده دانش آموزان افزون بر مسائل شرعی در خصوص مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از این قشر راهنمایی بخواهند.
تبليغ

علی سیفی نیا، رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا  ارومیه، با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت در میان جامعه دانش آموزی بر بهره برداری از اعتماد موجود به جامعه روحانیت تأکید کرد.

 

 

سیفی نیا با بیان اینکه دانش آموزان به لحاظ تربیت اسلامی و ایرانی خود ارتباط و اعتماد خاصی به روحانیت دارند، اظهار داشت: باید از این ظرفیت بهره گرفت تا شاهد رشد و شکوفایی شخصیت های والای انسانی در میان دانش آموزان باشیم.

 

وی با تأکید بر حضور پررنگ و تأثیرگزار روحانیت در مدارس استان خاطر نشان کرد: حضور روحانیان در مدارس و همچنین اعتماد به روحانیت سبب شده دانش آموزان افزون بر مسائل شرعی در خصوص مسایل سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی از این قشر راهنمایی بخواهند.

 

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی به جلسات و ارتباطات سازمان دانش آموزی استان با سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در این نشست همواره به ضرورت حضور روحانیت در مدارس تأکید کرده و در این راستا آمادگی خود را جهت عقد تفاهم نامه های همکاری و بالا بردن تعاملات دو طرفه اعلام کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان عضو تشکیلات دانش آموزی پیشتازان و فرزانگان، مجامع و مجالس دانش آموزی و شورا و انجمن های اسلامی جزء منتخبان جامعه دانش آموزی هستند و بی شک در آینده کشورمان تاثیرگذار خواهند بود، اظهار داشت: باید با همکاری، همفکری، تعاملات گسترده با جامعه روحانیت و دانشگاهی برای دانش آموزان به خصوص چهره های شاخص آنان برنامه داشته باشیم.

 

سیفی نیا همچنین به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: رسانه هایی همچون خبرگزاری رسا که همواره در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند بایستی با شفاف سازی و اطلاع رسانی سریع و موثر و خثی سازی نقشه های دشمنان اسلام نقش آفرینی کنند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات