۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۴۸۹۴۶

ترجمه پیام مقام معظم رهبری به زبان آلبانیایی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست‌و‌هفتمین شماره از نشریه‌ دینی ـ فرهنگی «پرتوهای علوی» به همت رایزنی فرهنگی ایران در تیرانا با ترجمه پیام مقام معظم رهبری به زبان آلبانیایی منتشر شد.
پيام رهبري

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و هفتمین شماره از نشریه‌ دینی ـ فرهنگی «پرتوهای علوی» به همت رایزنی فرهنگی ایران در تیرانا پس از آماده‌سازی، تهیه و تنظیم، چاپ و روانه بازار شد.

 

 

«مدینه محل حکومت محمد (ص)»، «پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی» و ترجمه این پیام به زبان آلبانی به وسیله رایزنی فرهنگی ایران از جمله مطالب ویژه این نشریه به شمار می‌رود.

 

 

«پیامی که دنیا را متحد ساخت»، «اشاره به برگزاری نشست بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران»، «موضع ضد داعش مسلمانان آلبانی از دیدگاه شیخ حسین هرموا»، «محکومیت داعش و تروریزم جهانی به عنوان موضع کل مسلمانان آلبانی آمده است» از دیگر مطالب این نشریه است.

 

 

در بخشی دیگر از این نشریه به «تماس دلگرم تلفنی» و «اشاره به دعوت تلفنی شیخ حسین علی هرموا برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در تهران» اختصاص داده شده است.

 

 

«سفر هیجان‌انگیز»، «بیان خاطرات شیح حسین هرموا از ایران»، «چالش روز! همه در کنار ایرانیان در هفته وحدت اسلامی» از موضوعات فرهنگی این نشریه است.

 

 

«همبستگی با مسلمانان ایرانی»، «روز پر ابهت در سالن بسیار عظیم!» «زیارت حرم حضرت امام خمینی (ره)»، «دیدار شرکت‌کنندگان خارجی کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران» به عنوان مطالب مهم نشریه «پرتوهای علوی» به شمار می‌رود. /982/د102/ک

 

ارسال نظرات