۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۴۹۳۸۹
مسؤول روابط عمومی دهمین نمایشگاه کتاب قم:

کتاب جزو علاقه‌مندی‌های مردم قم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی دهمین نمایشگاه کتاب قم استقبال مردم استان قم از دهمین نمایشگاه کتاب را نشان از علاقه‌مندی آنها به این کالای فرهنگی عنوان کرد.
محمدجواد محرابي، مسؤول روابط عمومي دهمين نمايشگاه کتاب قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه کتاب قم، محمدجواد محرابی، مسؤول روابط عمومی دهمین نمایشگاه کتاب قم اظهار داشت: با وجود کمبودها و محدودیت‌ها در حوزه تبلیغات شهری، مردم قم استقبال چشمگیری از دهمین نمایشگاه کتاب استانی قم به عمل آوردند.

 

وی اضافه کرد: در شرایطی که به فاصله دو ماه پس از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین، دهمین نمایشگاه کتاب قم کلید خور،د ستاد برگزاری نمایشگاه با نظم و انسجام قابل قبولی شکل گرفت.

 

مسؤول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه کتاب قم حضور رییس مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه را باعث بالارفتن طراز خبری و توجه رسانه‌ها به انعکاس اخبار نمایشگاه کتاب دانست و عنوان کرد: همزمانی برپایی این نمایشگاه با سفر استانی هیئت محترم دولت به واسطه تداخل پوشش خبری یکی از نگرانی های پیش روی کمیته روابط عمومی، اطلاع‌رسانی نمایشگاه بود که با برنامه‌ریزی صحیح تبدیل به یک فرصت شد و کمال بهره‌برداری از آن به عمل آمد.

 

محرابی اذعان کرد: با رایزنی‌های به عمل آمده، زمینه بازدید وزرای کشور و نیرو، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و دیگر مسؤولین استانی در نمایشگاه فراهم شد که این امر موجب پوشش مناسب اخبار نمایشگاه در رسانه‌های جمعی شد./998/د102/ق

ارسال نظرات