۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۴۹۴۰۶

دوره‌های تربیت و تعالی در بروجرد برگزار می شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی در بروجرد خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار نفر از بسیجیان بروجرد در این طرح فعالیت می کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجتالاسلام علاء دولت‎شاهی، مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: دوره‌های تربیت و تعالی با حضور یک‌هزار و 620 نفر از بسیجیان بروجرد برگزار می شود.

وی با بیان این که طرح دوره‌های تربیت و تعالی در سه مرحله برگزار شده است، عنوان داشت: این طرح در 25 کلاس جداگانه و با حضور فرماندهان و شورای حوزه‌ها، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، مسؤولان تأیید صلاحیت پایگاه‌ها و عناصر نمایندگی در حوزه‌ها برگزار شده است.

حجتالاسلام دولت‎شاهی با اشاره به 72 جلسه تربیت و تعالی حوزه‌ای در سطح 12 حوزه مقاومت بسیج بروجرد افزود: بیش از 500 نفر در این نشست ها شرکت داشته اند.

وی در ادامه بیان داشت: دوره‌های آموزشی تربیت و تعالی از برنامه‌های موفق و تأثیرگذار در راستای تقویت و تحکیم ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در آحاد بسیج هستند.

مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از طرح تربیت و تعالی گفت: مباحث این طرح از کتاب معرفت مباحث، اخلاص و تکلیف محوری، واقع بینی و تعقل، نظم و تقوا برای مخاطبان ارائه شده است.

وی موضوع حرمت‌ها، امام و خانواده، زهد و توانمندی روحی، اخلاق و شخصیت از سوی مربیان را از دیگر موضوعات ارائه شده در دوره های آموزشی تربیت و تعالی بیان کرد.

سپاه پاسداران حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

حجتالاسلام دولتشاهی با بیان این که سپاه پاسداران حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی الگویی مناسب برای پیشبرد اهداف بسیج و انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد شناخت عمیق از سبک زندگی امام خمینی(ره) را مهم ترین عامل موفقیت این نهاد برای پیشبرد اهداف بسیج و انقلاب بیان کرد./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات