۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۴۹۴۳۰
حماس:

اظهارات داگان درباره شکست نتانیاهو اعتراف دیگری به پیروزی مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که اظهارات مئیر داگان رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" مبنی بر شکست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در غزه، اعتراف دیگری از سوی مقامات صهیونیستی به شکست این رژیم و پیروزی مقاومت در جنگ غزه است.
سامي ابوزهري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامی ابو زهری سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که تمامی تلاش های رژیم صهیونیستی برای کم رنگ جلوه دادن شکست خود در برابر مقاومت فلسطین ناکام مانده است.

 

مئیر داگان رییس سابق موساد که خود را جزو جناح چپ گرای صهیونیستی نمی داند، تاکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در جنگ غزه و هم در مساله ایران شکست استراتژیک بزرگی را به این رژیم تحمیل کرد.

 

به گزارش روزنامه عبری زبان یدیعوت آهارونوت، داگان خاطر نشان کرد که سیاست ها و تدابیر بنیامین نتانیاهو هیچ فایده و نتیجه ای در بر ندارد و او مسبب بزرگ ترین خسارت استراتژیک برای این رژیم در خصوص مساله ایران شد.

 

وی در خصوص سخنرانی قریب الوقوع نتانیاهو در کنگره آمریکا نیز تصریح کرد که وی باید قبل از سخنرانی ارزیابی درست و دقیقی از اوضاع داشته و هدف مشخصی را دنبال کند. داگان تاکید کرد که نتانیاهو در خصوص سخنرانی خود با طرف های متخصص و حرفه ای مشورتی نکرده است.

 

رییس سابق موساد سفر نتانیاهو به واشنگتن را شکست خورده توصیف و تاکید کرد که هر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با آمریکا سر خصومت داشته باشد، باید منتظر عواقب ناگوار این اقدام خود نیز باشد.

 

وی تصریح کرد که وتوی آمریکا که همچون چتری حمایتی برای "اسرائیل" بود، تا حدودی برداشته شده و این رژیم به زودی خود را در مقابل تحریم های بین المللی خواهد دید.

 

مئیر داگان ضمن اشاره به اینکه بنیامین نتانیاهو شخصی ضعیف از نظر عمل است، جنگ اخیر در غزه را شکستی بزرگ و مفتضحانه برای وی دانست و تاکید کرد که او در این جنگ هیچ دستاوردی برای "اسرائیل" نداشت. وی در پایان اشاره کرد که دغدغه اصلی نتانیاهو عکس گرفتن پشت نقشه هاست و او هرگز نتوانسته دستاورد خاصی در جنگ برای رژیم صهیونیستی کسب کند./980/ب102/د

ارسال نظرات