۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۵۰۴۷۴

دو جلد دیگر از مجموعه «چراغ راه» در ویترین کتاب فروشی ها

خبرگزاری رسا ـ کتاب های «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» از مجموعه کتاب های «چراغ راه» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و توزیع شد.
به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، بهره گیری از الگوهای مکتبی رسالت هر مسلمان است و پیشوایان معصوم علیهم السلام بهترین سرمشق برای چگونه بهتر زیستن و چراغی برای راه زندگی محسوب می شود.


به همین سبب آشنایی با سیره معصومین علیهم السلام و تلاش در راستای الگوبرداری و تبعیت عملی از آن بزرگان از اهمیت ویژه ای در مکتب تشیع برخوردار است.


انتشارات آستان قدس رضوی نیز تلاش دارد تا با چاپ مجموعه کتاب چراغ راه به عنوان کتاب هایی در بردارنده چهل حدیث و نقل تاریخی درباره سیره ائمه اطهار علیهم السلام، گامی را در مسیر خودسازی بر مدار تعالیم اولیای دین و تربیت نسل صالح با الهام از رهنمودهای مکتب اسلام بردارد.


در همین راستا دو جلد دیگر از این  مجموعه با عناوین «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» نوشته جواد محدثی توسط به نشر چاپ و روانه بازار شده است.


از ویژگی های این کتاب ها که به ترجمه و توضیح چهل حدیث درباره سیره امام صادق و امام کاظم می پردازند، می توان به بررسی موضوعات گوناگون اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و غیره و همچنین ترجمه روان و توضیح مختصر هر حدیث، ذکر اشعار و نقل داستان های تاریخی مرتبط نیز اشاره کرد.


این کتاب ها در 94 صفحه با قطع پالتویی و به بهای 30.000ریال در کلیه فروشگاه های به نشر در دسترس علاقه مندان قرار دارد.


علاقه مندان به تهیه کتاب های «سیره صادقی» و «سیره کاظمی» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی
www.behnashr.com و یا فروشگاه های مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات