۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۰۸۲۹
برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن در کتاب «دشمن‌شناسی»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «دشمن‌شناسی»، شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.
کتاب «دشمن شناسي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات انقلاب اسلامی، شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

 
دشمن‌شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و بر هوشیاری همیشگی مؤمن و دشمن‌شناسی او تأکید شده و تبرّی از دشمن که لازمهٔ آن دشمن‌شناسی است در زمرهٔ فروع دین قرار دارد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخش معتنابهی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری به این موضوع اختصاص داشته است.
 
رهبر انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی که از ضروریات دشمن‌شناسی به خصوص در طوفان حوادث‌اند تأکید کرده‌اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله‌های دشمن و معرفی آن‌ها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسؤولان و مردم گوشزد کرده‌اند.
 
کتاب پیش رو به منظور شناخت و روش‌های دشمن و راههای مقابله با آن در چهارده فصل تعاریف، ضرورت شناخت دشمن، علل و دلایل دشمنی، ماهیت و ویژگیهای دشمن، اهداف دشمن، شیوه‌ها، ابزارها و زمینه‌های دشمن، برنامه‌ریزی‌های دشمن، شیوه‌ها و ابزار مقابله با دشمن، اقشار مورد هدف دشمن، عوامل کمک به دشمن، نقش امام راحل در مقابله با دشمن، ایستادگی در برابردشمن، رسانه‌ها و دشمن، استعمار فرانو و صهیونیسم، بزرگ‌ترین دشمن ملّت ایران و کلام آخر تحت عنوان پایان رویارویی ما با دشمنان چه وقت خواهد بود؟ تنظیم شدهاست
 کتاب «دشمن شناسی»  در 512 صفحه به مبلغ 15 هزار تومان از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
 
برای تهیه و خرید کتاب دشمن‌شناسی اینجا را کلیک کنید./998/د102/ق
ارسال نظرات