۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۵۰۹۱۰
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان نیر:

مراسم‌های ایام فاطمیه تحت الشعاع برنامه‌های عید قرار نگیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر، با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: نباید برنامه های عید مراسم‌های شهادت حضرت زهرا(س) را تحت الشعاع قرار دهد.
شهادت حضرت زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام شعبان پاک منش، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر، عصر امروز در جلسه هماهنگی با هیئات مذهبی شهرستان نیر در سخنانی با اشاره به فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک انسان کامل دارای صفاتی است که به غیر از ایشان و اهل بیت(ع) کسی از آن صفات برخوردار نیست.

 

وی افزود: حضرت زهرا(س) افزون بر فضیلت و معنویت، دارای سیاست و شجاعت و با مشاهده ظلم در حق ولایت، با صلابت و شجاعت وارد میدان می شود و اعتراض خود را اعلام می کند.

 

حجت الاسلام پاک منش با اشاره به ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، افزود: بهترین فرهنگ فرهنگ فاطمی است و ما باید زندگی حضرت زهرا و سیره ایشان را پیش بگیریم تا بتوانیم در زندگی موفق باشیم.

 

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) ام الائمه و ام ابیها است و در شهادت چنین بانویی، مومنان باید مثل دهه محرم برای ایشان مراسم و دستجات عزاداری راه بیندازند و این روز را گرامی بدارند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیر افزود: باید تدبیر شود که مراسم‌های ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  تحت الشعاع  برنامه های عید قرار نگیرد.

 

وی افزود: برنامه ها و مراسم‌های فاطمی باید سال به سال با شکوهتر برگزار شود چرا که دشمنان می خواهند شهادت آن حضرت را کتمان و مرگش را طبیعی جلوه دهند و حال آنکه ایشان شهیده مظلومه است و باید با این ترفند دشمنان مقابله شود./937/پ203/ب4

ارسال نظرات