۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۲۵۰۹۵۹
عضو هیأت رییسه پارلمان عراق:

استقبال مردم صلاح الدین از نیروهای بسیج مردمی پاسخ محکمی به دشمنان بسیج بود

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کرد که هیچ کس حق ندارد از ارزش‎های نیروهای بیسج مردمی بکاهد.
حجت الاسلام شيخ همام حمودي عضو ارشد مجلس اعلاي اسلامي و هيأت رييسه پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی معاون اول رییس پارلمان عراق در دومین دیدار ماهانه با مردم که در بغداد برگزار شد، نسبت به کم اهمیت شمردن فداکاری های نیروهای بسیج مردمی به شدت هشدار داد.

 

وی گفت: هیچ کس حق ندارد به نیروهای بسیج مردمی توهین کرده و از ارزش فداکاری این نیروها و نیروهای امنیتی شرکت کننده در جنگ علیه داعش بکاهد.

 

حجت الاسلام حمودی افزود: این قهرمانان از آسایش خود و خانواده هایشان گذشته و با لبیک به فتوای مرجعیت به نبرد با داغش اشغالگر در تکریت و سایر مناطق پرداخته و در حال آزادسازی مناطق هستند.

 

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی تصریح کرد: استقبال گسترده مردم صلاح الدین از نیروهای بسیج مردمی و منجی خواندن آنان پاسخ محکمی به کسانی است که درصدد تعرض به شأن بسیج مردمی و نهادهای امنیتی هستند.

 

وی همه گروه های سیاسی را به قدردانی از فداکاری و جانفشانی نیروهای بسیج مردمی فراخواند و ادامه داد: مشارکت در کنار این نیروها یا انتفاضه فرزندان مناطق اشغال شده برای پاکسازی از لوث داعش یا حمایت رسانه ای از نشانه های قدردانی از بسیج مردمی است.

 

حجت الاسلام حمودی در بخش دیگری از این برنامه، نمایشگاه عکس تخریب آثار باستانی موزه موصل از سوی تروریست های داعش را افتتاح کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات