۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۵۱۴۲۱
استاندار مازندران:

تقویت حوره های علمیه سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای تقویت مدارس علمیه و مصلای بهشهر خبر داد.
استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران امشب در جلسه شورای اداری  بهشهر اختصاص 300 میلیون تومان برای حوزه های علمیه و مصلای این  شهرستان خبر دادو گفت: اختصاص 140 میلیون تومان به حوزه‌های علمیه بهشهر و 160 میلیون تومان نیز برای حل بخشی از مشکلات این مکان های معنوی است.

 

وی افزود: دستورات لازم برای پرداخت این مبالغ به فرماندار شهرستان بهشهر داده شده است که با برنامه ریزی در دستور کار قرار می گیرد.

 

فلاح ‌جلودار همچنین با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک در فعالیت‌های مختلف جامعه، تصریح کرد: راه اندازی و فعال کردن دولت الکترونیک از آسیب‌ها و فساد اداری جلوگیری می‌کند که ما از این طرح استقبال کرده و اعتبارات لازم را به دانشگاه ها برای اجرای این طرح اختصاص می دهیم.

 

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین با تاکید بر اقامه نماز صبح در مساجد استان از بسته بودن درب برخی مساجد در زمان نماز صبح، اظهار گلایه کرد و ادامه داد: فضیلت و اهمیت نماز صبح همواره مورد تاکید بزرگان دین ما است، به همین دلیل درب مساجد در این زمان به روی مردم و مسافران، باز باشد.

 

فلاح همچنین به وقوع سیل های متعدد در بهشهر اشاره کرد و گفت: رفتار قهرآمیز طبیعت ناشی از برداشت های فراوان از منابع جنگلی و جایگزین نکردن درختان جدید بود.

 

وی  افزود: یکی دیگر از عوامل وقوع این سیل ها، تجاوز به حریم رودخانه و ساخت منازل در بستر رودخانه ها بود که در هنگام بارش های شدید و افزایش حجم آب رودخانه ها، موجب وارد شدن خسارت به منازل و زیرساخت های شهری شد.

 

استاندار مازندران با بیان این که با ایجاد سد سرشاخه گیر در واقع مانع ایجاد کردیم تا بتوانیم از ایجاد خسارات وارده بر شهر و ایجاد مشکلات بعد از آن جلوگیری کنیم، خاطر نشان کرد: مسؤولان مشکلات و معضلات در این رابطه را اطلاع رسانی کنند تا از وقوع سیل و ایجاد خسارت در آینده جلوگیری شود.

 

فلاح افزود: توسعه و عمران مناطق مختلف استان مازندران در دستور کار است و امیدواریم با تلاش همه مسئولان و همراهی مردم این مهم عملیاتی شده و انجام شود./1317/پ203ب1

ارسال نظرات