۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۱۴۲۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

همه باید برای اجرای فرامین رهبر انقلاب تلاش کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار با جمعی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب موتلفه استان گفت: همه باید برای اجرای فرمان رهبری معظم انقلاب تلاش کنیم.
همه باید برای اجرای فرامین رهبر انقلاب تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در دیدار جمعی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب موتلفه استان گفت: همه باید برای اجرای فرمان رهبری معظم انقلاب تلاش کنیم.

 

امام جمعه قزوین با قدردانی از مجاهدتها و تلاش‌های خالصانه آیت الله باریک بین بیان داشت: آیت الله باریک بین به همراه مرحوم آیت الله شالی توانستند بسیاری از مدارس علمیه این استان را احیا کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: استان قزوین شهری است از حضور مردمانی ولایتمدار و متدین و دارای علما و فضلای بزرگواری نظیر آیت الله صامت، آیت الله باریک بین، مرحوم آیت الله شالی و آیت الله رفیعی که باید با تلاش، وحدت و همدلی بتوانیم این استان را یک استان نمونه و ممتاز قرار دهیم.

 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام توسلی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن تبریک این انتصاب شایسته از سوی رهبری معظم انقلاب بیان داشت: بی شک این انتصاب شایسته و ارزشمند از سوی ولی امر مسلمین برای این استان ولایتمدار خوشحالی وصف ناپذیری در قاطبه مردم این منطقه به ویژه طلاب و روحانیان واقع شد.

 

حجت الاسلام توسلی با گزارشی از برنامه‌های مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان اظهارداشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید رهبر معظم انقلاب در سال 1370 تاسیس و در استان قزوین در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: امروز خوشبختانه مرکز خدمات حوزه های علمیه در سراسر کشور و بطور گسترده کار خدمات دهی به خانواده طلاب وروحانیان اعم از برادران و خواهران را بطور منظم انجام می دهد.

 

گفتنی است در پایان امام جمعه قزوین از تلاش‌های اعضای مرکز خدمات علمیه قزوین نسبت به رفع مشکلات وگرفتاری‌های خانواده طلاب وروحانیان قدردانی کرد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات