۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۵۱۴۳۸
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

شهید کاظمی اثر ماندگار فرهنگی برای نسل های آینده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید کاظمی نه تنها اثر ماندگار فرهنگی برای نسل امروز بلکه برای نسل های آینده است.
شهید کاظمی اثر ماندگار فرهنگی برای نسل های آینده است

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از کتاب خط تماس با اشاره به شناخت عمیق و طولانی خود با شهید حمد کاظمی، اظهار کرد: شهید کاظمی نه تنها اثر ماندگار فرهنگی برای نسل امروز بلکه برای نسل های آینده است و همان 25 سال پیش باید به دنبال آرمان و آرزوی شهادت بوده و آن را در آغوش می کشید.

 

وی افزود: این شهید بزرگوار هزاران بار در معرض شهادت قرار گرفت ولی معلوم می شود شهادت شهدای عزیز در یک زمان و مقطعی آثار بیشتری دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که شهید کاظمی همیشه به دنبال  پیچیده ترین راهکار بود، تصریح کرد: شهید در عملیات های سخت کانون های پیچیده عملیات را انتخاب می کرد و نمونه های بارز آن در عملیات فتح المبین و نجف اشرف است.

 

فضلی یادآورشد: این شهید بزرگ در آن دوران مقدس نه تنها کار نظامی انجام می داد بلکه کارهای فرهنگی و اخلاقی را در برنامه خود قرار می داد، از همین رو دوست داران و طرفداران بسیاری داشت.

 

وی ادامه داد: همیشه تبسم بر لب و دائم در حال یادگیری بود و همواره خود را در معرض آزمایش قرار می داد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در عبادت راز و نیاز و نمازهایش دقت بسیاری داشت و به بهداشت عمومی و غذای لشکر توجه ویژه ای داشت.

 

فضلی با بیان این که جزئی ترین امور را تا آخر انجام می داد، اذعان کرد: هرگز اسراف را در کار او ندیدیم و به تعبیر امروز اقتصاد مقاومتی را به نحو احسن رعایت و به صرفه جویی نوجه ویژه ای داشت.

 

وی با یادآوری این که در حفظ اموال بیت المال شهره بود و داری نظم خاصی بود، ابراز کرد: این شهید باید از همان اوایل به شهادت نائل می شد و تا آخرین لحظه زندگی تبسم بر چهره او نمودار بود، او به تمامی جغرافیایی اشراف کامل داشت.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین رشد، بالندگی و اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تخصصی و درایت  را مرهون شهید احمدی مقدم دانست و عنوان کرد: سرعت و قدرت و اجرای این اقتدار را مدیون شهید کاظمی هستیم چرا که اگر این شهید نبود این اقتدار نیز وجود نداشت.

 

فضلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز شهادت شهید، به درخواست و آرزوی شهادت این شخصیت نیز اشاره کرد.

 

وی به آرامش، ایمان و یقین او به شهادت نیز اشاره و اظهار کرد: او با ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا (س) ارتباط ویژه ای داشت.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین شهید کاظمی با چشم باز، سکینه و طمانینه شهادت را در آغوش کشید، اضافه کرد: حلاوت، شیرینی و شهد شهادت به شهید کاظمی و یکایک همرزمانش در آن پرواز شیرین شد.

 

فضلی با بیان این که این شهید والامقام یکی از حامیان جبهه انتشار ارزش ها بود و امروز در جامعه اسلامی ما عطر و بوی شهادت به مشام می رسد، مطرح کرد: امروز رزمندگان همچون دوران دفاع مقدس به مجاهده مشغول  هستند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با صفای باطنی و اخلاص قلبی مجاهده کردند تا ما با این آرامش به حیات خود ادامه دهیم./815/د102/ق

ارسال نظرات