۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۸۰۸
آیت الله طبرسی:

اقتدار و عزت نظام اسلامی در گرو وحدت و همدلی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از برخورد شعاری به نامگذاری های سالانه رهبر به شدت پرهیز شود، گفت: برای تحقق شعار سال همه باید به طور عملی تلاش کنند و وحدت و انسجام دولت و ملت می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزمانی دولت و ملت، بر ضرورت تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تأکید کرد.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری هر ساله با توجه به شرایط داخلی و خارجی عنوان مناسبی را برای آن سال نامگذاری می کنند، افزود: این نامگذاری ها فرصت و بستری مناسب برای پیشرفت وتوسعه کشور در عرصه های مختلف است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که باید از برخورد شعاری به نامگذاری های سالانه رهبر به شدت پرهیز شود، گفت: برای تحقق شعار سال همه باید به طور عملی تلاش کنند و وحدت و انسجام دولت و ملت می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

 

امام جمعه ساری، شرط پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی را همدلی و وحدت دولت و ملت دانست و افزود: اگر با هم و همدل و همزبان باشیم پیروز خواهیم بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بزرگداشت باشکوه ایام فاطمی در مازندران گفت: مردم استان در نوروز قدر و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) را خوب پاس داشتند و امیدواریم این فرهنگ فاطمی بتواند در سال 94 منشاء خیر و برکت باشد.

 

آیت الله طبرسی همچنین از تلاش کارگزاران دولت در استان و کشور تقدیر کرد و با اشاره به نامگذاری سال 94 به عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی گفت: برای پیشبرد برنامه های استان همه باید در کنار هم باشند.

 

ربیع فلاح، استاندار مازندران نیز در این دیدار گفت: یکی از برنامه ها و سیاست های جدی ما در سال 93 در استان تقویت وحدت و همدلی و همراهی بود که الحمدلله با عنایت نماینده ولی فقیه و ائمه محترم جمعه فضای خدمت و تلاش در استان ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: با عنایت دولت بودجه سال 94 مازندران نیز از رشد بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با وحدت و همکفری و همدلی در استان گام های بلندی برداریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات