۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۵۴۴۸۷
حکیم تأکید کرد؛

دین اسلام دین فاطمه زهراست نه هند جگرخوار

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق بر لزوم معرفی تفاوت اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و اسلام زنان سرکش و گمراه و منحرف تأکید کرد.
سيد عمار حکيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) که در دفتر وی در بغداد برگزار شد، گفت: دین اسلام الگوی عدالت و احترام به بانوان است و حضرت زهرا(س) بهترین دلیل بر این مدعا به شمار می آید. کسانی که می خواهند دیدگاه اسلام را درباره زن بدانند، باید رابطه میان این بانوی عظیم الشان را با پدر و همسرشان مطالعه کنند.

 

وی افزود: اسلام اصیل محمدی، اسلام فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س)، خدیجه طاهره(س) و بانوان پاک پیامبر است نه اسلام هند جگرخوار، تروریسم، جاهلیت، زنده به گور کردن دختران و اندیشه های منحرفی است که با تغییر کلمات خدا به تجاوز به بانوان می پردازند.

 

حکیم تصریح کرد: در این میلاد فرخنده باید تفاوت میان اسلام فاطمه زهرا(س) با اسلام بانوان گمراه و منحرف و سرکش را به جهانیان نشان دهیم. حضرت زهرا(س) امروزه با زنان ایزدی و مسیحی و شیعه و سنی عراقی که با جنایت های مختلفی مواجه هستند ابراز همدردی کرده و تأسف خود را با آنچه علیه زنان صابر و فداکار و شجاع عراقی رخ می دهد، اعلام می دارد.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق عزم و اراده و ثبات بانوان عراقی در برابر مشکلات را برگرفته از فداکاری و مقاومت حضرت زینب(س) دانست و ادامه داد: تاریخ نمی تواند ظلم و ستم و قتل و به حاشیه راندن زنان عراقی در دوران دیکتاتوری را به فراموشی بسپارد، زنان عراقی مادرانی هستند که فرزندان خود را برای جنگ با تروریسم سیاه سوق می دهند. متاسفانه بانوان قربانی تروریسم کور و اندیشه های منحرفی هستند که آیات و روایات را دستخوش تغییر داده و واقعیت ها را مخدوش می کنند.

 

وی خاطر نشان ساخت: در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن عراقی در برابر همه مادران نیروهای بسیج مردمی، ارتش، پلیس، پیشمرگ و عشایر اصیل سر تعظیم فرود می آورم؛ مادرانی که فرزندان و جگرگوشه های خود را به سوی مناطق جنگی رهسپار می سازند تا کلمه حق اعتلا یابد.

 

این روحانی عراقی، هجمه کنندگان علیه بسیج مردمی را اقلیتی منحرف دانست و تأکید کرد: حوادث کنونی نشان داد که عراق یکپارچه است به گونه ای که خون شیعیان در راه دفاع از تکریت سنی ریخته می شود. کسانی که تکریت را به آتش کشیدند همانهایی هستند که بغداد را در روز سرنگونی صدام آتش زدند./980/ب902/د

ارسال نظرات