۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۵۴۵۱۱
نماینده پارلمان عراق مطرح کرد؛

مرخصی مجاهدان جهت کسب درآمد برای خانواده

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس پارلمان عراق با اشاره به عدم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی، از مرخصی این نیروها برای کسب و کار و فراهم آوردن نیازهای خانواده خبر داد.
شيخ همام حمودي نماينده پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی نایب رییس پارلمان عراق در نشستی که امروز در دفتر وی برگزار شد نسبت به هرگونه تلاش برای کاهش روحیه نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در جنگ علیه تروریست های داعش هشدار داد.

 

وی افزود: تشکیک در فعالیت نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و تضعیف روحیه آنان خدمت به دشمنان به شمار می آید. هر که به بسیج مردمی توهین کند باید مورد پیگرد قرار گیرد چرا که چنین مساله ای در جهان رایج است و توهین کنندگان به نیروها محاکمه می شوند.

 

حجت الاسلام حمودی از عدم پرداخت حقوق نیروهای بسیج مردمی انتقاد کرد و ادامه داد: نیروهای بسیج مردمی که پس از فتوای مرجعیت تقلید به صف نیروهای امنیتی پیوسته اند تاکنون حقوق خود را به بهانه های مختلف دریافت نکرده اند، اما همچنان در مناطق جنگی حضور دارند.

 

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی تصریح کرد: این نیروها به صورت نوبتی به شهرهای خود می روند تا کسب درآمد کرده و لقمه نانی در اختیار خانواده خود قرار دهند و بلافاصله به محل جنگ می آیند تا تعداد دیگری به شهرها بازگردند.

 

وی اظهار داشت که حیدر العبادی نخست وزیر عراق به پارلمان قول داد تا مشکل حقوق نیروهای بسیج مردمی در این ماه حل شود.

 

حجت الاسلام حمودی همچنین از شیوخ عشایر خواست دیدارهای مستمری از خانواده های شهدا داشته باشند و با تقدیم کمک های مورد نیاز، فداکاری و رشادت های فرزندانشان را گرامی بدارند/980/ب902/د

ارسال نظرات