۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۵۵۴۸۵
به مناسبت روز ارتش؛

رژه نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل برگزار شد.
رژه نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور یگان های نمونه ارتش، سپاه پاسداران، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در اردبیل برگزار شد.

 

نیروهای شرکت کننده در این مراسم با نمایش توانمندی های نظامی و تجهیزاتی برای دفاع از کشور و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کردند.

 

امیر سرتیپ محمد مختاری فر، فرمانده تیپ مستقل پیاده ارتش در آیین رژه نیروهای مسلح در اردبیل، با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح برای حراست از کیان جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی به عنوان رکن انقلاب اسلامی، پشتوانه مردم و بازوی رهبر معظم انقلاب از قوی ترین نیروهای نظامی در دنیا است.

 

وی با گرامیداشت روز ارتش، افزود: نیروهای مسلح ما از آمادگی و توانایی بالایی برخوردارند و مقتدرانه کوچکترین روزنه ای در هوا، دریا و زمین را برای نفوذ ضد انقلاب و دشمنان باز نگذاشته است.

 

سرتیپ مختاری فر، تصریح کرد: هیچ کشوری نمی تواند چیزی را بر ما تحمیل کند و اگر کشوری فکر تعرض به خاک ما را داشته باشد از نقشه جهان حذف و یا مانند صدامیان به زباله دان تاریخ سپرده می شود.

 

فرمانده تیپ مستقل ارتش در اردبیل، اظهار داشت: اکنون زمان قاجار و پادشاهان نیست که کشور با قراردادهای ننگین به دشمنان سپرده شود بلکه هم اکنون زمان شمشیر امام حسین(ع) با مبارزانی چون ملت ایران است که دست تجاوز را قطع می کند.

 

وی به رشادت های ایثارگران، شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح همواره یاد و نام این رزمندگان را در ذهن و دل خود حک کرده و با ادامه راه شهدا و جانبازان و آزادگان از میهن اسلامی حراست می کنند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات