۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۵۶۱۴۹
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

افزایش اقدامات تروریستی نتیجه بی‌لیاقتی کابینه نواز شریف است

خبرگزاری رسا - دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین در پنجاب پاکستان در جمع اعضا و کارکنان این نھاد شیعه، از دولت نواز شریف به شدت انتقاد کرد و گفت: دولت به جای منافع شخصی و حزبی به منافع ملی توجه کند.
حجت الاسلام عبدالخالق اسدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالخالق اسدی دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین در پنجاب پاکستان در جمع اعضا و کارکنان مجلس وحدت مسلمین پاکستان از روش فعالیت کابینه نواز شریف نخست وزیر پاکستان را انتقاد کرد.


وی انفجار، عملیات تروریستی و کشتار بی گناھان را نتیجه بی لیاقتی کابینه نواز شریف دانست و گفت: نواز شریف و کابینه اش در زمان انتخاب قول‌ھایی را که به مردم این کشور دادہ بودہ عمل نکردند.


اسدی با بیان این که اگر کابینه نمی تواند تعهدات خود را عملی کند استعفا کند تا کشور بشتر آسیب نبیند ابراز داشت: از مشکلات امنیتی گرفته تا اقتصادی آنچه در کشور رخ می دھد مسئولیتش به عھدہ نواز شریف است.


وی با تاکید بر این که دولت به جای منافع شخصی و حزبی به منافع ملی توجه کند بیان داشت: کابینه ھیچ وقت دنبال آسایش و رفاہ مردم نبود و آنچه که برای آنان مھم است منافع حزبی و شخصی است.


اسدی در آخر با بیان این که آل سعود دچار جنون قدرت شدہ اند گفت: کشتار زن و کودک و مردم بی دفاع نشان از طبع شیطانی و حیوانی آنان دارد./988/ب902/ک

ارسال نظرات