۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۳۶۴
در حمایت از مردم مظلوم یمن؛

تجمع «یمن تنها نمی‌ماند» در امامزادگان و اماکن متبرکه اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله آل سعود به کشور اسلامی یمن، تجمع یمن تنها نمی ماند در امامزادگان اردبیل برگزار می شود.
تجمع بزرگ «يمن تنها نمي‌ماند»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که ارتش آل‌سعود به بهانه حمایت از رییس جمهور فراری دولت یمن اقدام به تجاوز هوایی به این کشور و کشتار مردم مظلوم یمن که پس از سال‌ها تحمل حکومتی دیکتاتوری با قیام‌های مردمی تحت حمایت نیروهای انصارالله، حکومت خود فروخته این کشور را از بین برده و به پیروزی رسیدند، کرده است.

 

وی افزود:‌ حمله و تخریب اماکن عمومی و زیرساخت‌های یکی از کشورهای اسلامی و کشتن مردم بی‌گناه و به ویژه کودکان بیانگر این حماقت بوده و این اقدام به دلیل این بوده که متجاوزان بدفهم و حامیان آمریکایی و صهیونیستی، اسلام را بزرگ‌ترین مانع در راه منافع نامشروع خود می‌دانند و دست به این اقدام ناجوانمردانه زده و متجاوزان بازیگران طراحان صهیونیستی شده‌اند.

 

حجت الاسلام قیامی، تصریح کرد:‌ آل سعود با حمایت رژیم غاصب صهیونیست که بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان است به کشوری اسلامی حمله کرده در حالی که نام اسلام را به یدک می کشد.

 

وی سکوت معنادار سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این تجاوز آشکار را بخش دیگری از این سناریو دانست و اظهار داشت:‌ این امر نقطه تاریکی از مفاهیم مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر است و به یقین زمامداران سعودی با ادامه این حرکات و کشتارها و تجاوز به خاک کشور مسلمان یمن، پاسخ کوبنده‌ای از ملت خود و دیگر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان دریافت کرده و در آتش کینه آنها می‌سوزند.

 

مدیر کل اوقاف اردبیل، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این باره که فرمودند؛ سعودی‌ها بدعت بدی در این منطقه گذاشتند که البته خطا و اشتباه کردند و کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد، همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند و به طور قطع بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد، گفت:‌  تجمع یمن تنها نمی ماند با هدف محکوم کردن تجاوز بی‌رحمانه آل سعود و متحدانش به مردم مظلوم و مسلمان یمن در اردبیل برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قیامی، افزود: این تجمع با هدف حمایت سیاسی و معنوی از مردم مظلوم یمن فردا پس از نماز مغرب و عشاء در در امامزاده صالح(ع)، امامزاده سیدصدرالدین(ع) و مسجد حضرت قائم(عج) اردبیل برگزار می‌شود.

 

مدیر کل اوقاف اردبیل با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در قالب این تجمع و دفاع از مردم مظلوم یمن بیان کرد:‌ قرائت قرآن، قرائت دعای کمیل، قرائت بیانیه سخنرانی، مداحی و شعرخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این تجمع بزرگ برگزار می‌شود که از اقشار مختلف مردم می‌خواهیم که حضوری پرشور در این تجمع داشته و با محکوم کردن تجاوز بی‌رحمانه آل‌سعود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات