۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۵۶۵۵۷
امام جمعه مسجد سلیمان تبیین کرد؛

تشابه شرایط کنونی ایران در عرصه جهانی با دوران امام هادی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به این که شرایط و وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران همچون دوران امام هادی(ع) است، ابراز داشت: در دوران امام هادی(ع) شرایط سخت اقتصادی و بازرسی ها بسیاری از سوی دشمنان اهل بیت(ع) انجام می شد که اکنون در ایران شاهد آن هستیم.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، شامگاه گذشته دوم اردیبهشت ماه، در مراسم گرامیداشت دو شهید مدافع حرم با اشاره به این که رجب ماه سلوک اولیاء الهی و شهادت امام علی نقی(ع) است، اظهار داشت: مسلمانان باید از این ماه به عنوان فرصتی مناسب برای عبادت و بندگی خداوند استفاده کنند.

وی با اشاره به این که شرایط و وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران همچون دوران امام هادی(ع) است، ابراز داشت: در دوران امام هادی(ع) شرایط سخت اقتصادی و بازرسی های بسیاری از سوی دشمنان اهل بیت(ع) انجام می شد که اکنون در ایران شاهد آن هستیم.

امام جمعه مسجد سلیمان تصریح کرد: تاریخ بیانگر ریشه دار بودن تحریم های اقتصادی و فشارهای نابرابر و ناجوانمردانه مستکبران نسبت به عدالت خواهان است.

حجت الاسلام امینی با بیا این که دولت تدبیر و امید برای حل مسأله تحریم اقتصادی حدود دو سال در حال مذاکره و رایزنی است، عنوان کرد: ملت ایران با هشت سال ایستادگی در برابر ظلم جهانی و اکنون در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) ایستادگی و عزت خود را حفظ و به جهانیان ثابت کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان عنوان کرد: متوکل ملعون نسبت به اهل بیت(ع) و دوستداران آنها بغض و کینه داشت و دستور عدم قطع ارتباط افراد با امام را در زمینه های گوناگون صادر می کرد.

حجت الاسلام امینی تأکید کرد: خائن تر و منافق تر از آل سعود وجود ندارد؛ چراکه با دشمنان اسلام رابطه دوستی برقرار کرده و آغاز به قتل عام مردم مظلوم یمن کرده است.

وی با اشاره به این که دولت حق باید همواره دنباله رو اقتدار به عنوان یک مؤلفه باشد، تصریح کرد: پایداری و اقتدار ملت یمن به سبب پیروی از راه و سیره امام هادی(ع) است.

امام جمعه مسجد سلیمان گفت: دشمنان اسلام در حقیقت از اندیشه امامت و ولایت و نه از شخص امام هراس دارند.

حجت الاسلام امینی یادآور شد: مردم یمن و رهبر جوان آنها با تدبیری بجا هیچ گونه حمله موشکی به حرمین نکردند که در آینده مورد بازخواست جهانی قرار نگیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان ابراز داشت: رزمندگان پاسدار در حقیقت دیپلمات هستند.

وی بیان داشت: یاران امام هادی(ع) با توجه به محاصره اقتصادی و بازرسی ها بیشتر از یاران دوران امام صادق(ع) و امام باقر(ع) بودند.

امام جمعه مسجد سلیمان تصریح کرد: اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنیم در می یابیم ظهور امام زمان(عج) و جهانی شدن اسلام اوج آرزوی مشترک همه آنها بود./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات