۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۵۶۶۱۸

ابراز خرسندی آیت الله یعقوبی از توقف جنگ علیه یمن

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، از توقف جنگ علیه یمن استقبال کرد و از ارسال کمک‎های انسان دوستانه به این کشور خبر داد.
حضرت آيت الله محمد يعقوبي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، دفتر حضرت آیت الله محمد یعقوبی از مراجع تقلید نجف اشرف با صدور پیامی از توقف عملیات نظامی علیه یمن استقبال کرد و همه گروه های سیاسی یمن را به گفت وگو برای رسیدن به نتایج عادلانه و مورد پذیرش همه مردم فراخواند.

 

در این پیام آمده است: حضرت آیت الله یعقوبی از توقف حملات نظامی علیه یمن ابراز خرسندی کرده و از جریان هایی که از راه های دیپلماسی در این مساله نقش داشتند، تقدیر می کند.

 

دفتر حضرت آیت الله یعقوبی افزود: این مرجع تقلید رایزنی های فراوانی برای توقف حمله نظامی علیه یمن انجام داد و هم اکنون امیدوار است گروه های سیاسی یمن بتوانند با مذاکرات صادقانه و شفاف به نتایج عادلانه برسند.

 

دفتر این مرجع تقلید با اشاره به آغاز امدادرسانی زیرساخت ها و سازمان های دولتی و مردم جنگ زده یمنی، تصریح کرد: این کمک ها پس از فراهم شدن زمینه های مناسب برای بازسازی و اصلاحات و شناسایی کانال های مورد اعتماد به یمن ارسال خواهند شد.

 

در بخش پایانی پیام آمده است: مصائب و فاجعه هایی که بر ملت یمن تحمیل شد، دلیلی قاطع بر این است که جنگ و خشونت، سلاحی ناتوان در برابر حکمت و تعقل جهت حل مشکلات است و قربانیان فراوانی به همراه دارد./980/ب902/د

ارسال نظرات