۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۵۷۸۲۲

انتشار 30 جلد از مجموعه «شکرستان»

خبرگزاری رسا ـ 30 جلد از مجموعه «شکرستان» که به همت مرکز انیمیشن‌های حوزه هنری تولید شده است در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می­شود.
شکرستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری که قرار بود مجموعه 100 جلدی «شکرستان» را تولید و عرضه کند، در آستانه برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 30 جلد از این مجموعه را آماده و برای انتشار در اختیار انتشارات سوره مهر قرار داده است. قرار است این مجموعه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب از سوی سوره مهر عرضه شود.

 

حسین صافی، گرافیست و مدیر هنری مجموعه کتاب‌های شکرستان در توضیح جزیئات این اثر گفت: این مجموعه نه تنها برای گروه سنی کودک، که حتی برای گروه سنی بزرگسال نیز مناسب است.

 

قصه هر جلد در سه مرحله ویرایش می‌شود. متون نوشته شده در فرآیند تولید این مجموعه از سوی شورای نویسندگان سه بار بازبینی می‌شود تا نگارش مجموعه کتاب‌های شکرستان به بهترین شکل انجام شود.

 

این تهیه کننده انیمیشن افزود: قصه‌های این مجموعه کتاب برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذکر این نکته که قصه‌های کتاب با قصه‌های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند./998/د102/ق

ارسال نظرات