۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۵۸۱۷۵
دبیرکل جمعیت علمای کراچی پاکستان:

دیدار امام جماعت مکه با تروریست‌های پاکستانی گواه فتنه گری وهابیت و آل سعود است

خبرگزاری رسا - دبیرکل جمعیت علمای کراچی پاکستان با اشارہ به اھداف سفر امام جماعت خانه خدا به کشور پاکستان گفت: شیخ خالد الغامدی به جای تقویت اتحاد اسلامی، اختلافات مذھبی را در پاکستان تقویت کرد.
مفتي بشير القادري نوراني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مفتی بشیر القادری نورانی، دبیرکل جمعیت علمای کراچی پاکستان در سخنانی برآورد سفر شیخ خالد الغامدی،امام جماعت خانه خدا  به پاکستان را تشدید فتنه مذھبی در کشور دانست.


وی با بیان این که در جنگ یمن و عربستان خطری برای حرمین شریفین نیست بلکه وھابیت و پادشاھی آل سعود در خطر است تاکید کرد: لعنت خدا بر آل سعود که تا کنون در برابر اسرائیل اقدامی نکردہ است و ھموارہ در ایجاد فتنه و ناامنی در کشورھای اسلامی مشغول است.


قادری با بیان اینکه آل سعود و وھابیت وقتی خود ویرانگر آثار باستانی اسلامی در کشور عربستان است نمی تواند سخن از حفاظت حرمین شریفین به میان آورد تاکید کرد: نیروھای یمنی خطری برای خانه خدا و حرم رسول اللہ (ص) نیستند بلکه خود آل سعود برای این دو مکان مقدس خطر ھستند.


وی با اشارہ به اھداف سفر امام جماعت خانه خدا به کشور پاکستان گفت: شیخ خالد الغامدی برای تقویت اتحاد اسلامی به پاکستان نیامده بود بلکه برای تشدید فتنه مذھبی به پاکستان سفر کردہ بود.


دبیرکل جمعیت علمای کراچی پاکستان با بیان اینکه در گذشته ما مشکوک بودیم که عربستان حامی مالی گروہ ھای تروریستی در داخل پاکستان است اما امروز این مسأله محرز شده است گفت: دیدار شیخ الغامدی با سران طالبان، لشکر جنگوی، لشکر طیبه و دیگر گروہ ھای تروریستی دلیل این مدعی است./988/ب901/ک
 

ارسال نظرات