۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۵۸۴۸۰
اندیشمند شیعه مصر:

سوریه در برابر امپریالیسم جهانی ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ اندیشمند شیعه مصر تصریح کرد که تروریست‎ها به نیابت از ارباب‎های خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی درپی متزلزل ساختن ثبات و استقرار سوریه و مصر هستند.
طاهر الهاشمي از رهبران شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید طاهر الهاشمی، اندیشمند شیعه مصر و عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع)، روز گذشته با مسؤولان سفارت سوریه در مصر دیدار کرد و مسائل منطقه را مورد بررسی قرار داد.


الهاشمی در این دیدار با حمایت از بشار اسد و ارتش سوریه خاطرنشان ساخت: دولت و مردم سوریه در برابر هجمه سنگین دشمنان و امپریالیسم جهانی به خوبی مقاومت کرده است.


وی افزود: مقاومت و جنگ ملت سوریه با جریان‎های تروریستی و حامیان آنان در منطقه و غرب مانند کلاس درسی برای سایر کشورهاست.


این اندیشمند شیعه، مقاومت سوریه را دفاع از شرف امت اسلامی توصیف کرد و گفت: ملت سوریه در برابر تروریسم که با تجهیزات کامل جنگی به صحنه آمده‎ است درحال نبرد است.


وی سوریه و مصر در برابر تروریست‎ها را کشور واحد خواند و تصریح کرد: تروریست‎ها به نیابت از ارباب‎های خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی درپی متزلزل ساختن ثبات و استقرار سوریه و مصر هستند.


الهاشمی جنگ سوریه را جهانی دانست و ادامه داد: سوریه بیش از چهار سال است که در برابر تکفیری‎هایی که از سراسر جهان جمع شده‎اند در حال جنگ است و شکست های فراوانی متحمل شدند.


وی خاطرنشان ساخت: جبهه مقاومت در کشورهای منطقه با قرار گرفتن در یک صف واحد همچنان در برابر تروریست‎ها، آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی، ترکیه، قطر و عربستان مقاومت و از حق دفاع می‎کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات