۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۵۸۵۴۹
عضو هیأت مشورتی انصارالله یمن:

ورود انصارالله به عربستان فتنه شیعه و سنی به راه می‎انداخت

خبرگزاری رساـ عضو هیأت مشورتی انصارالله یمن با اشاره به تلاش عربستان برای ورود نیروهای انصارالله به خاک این کشور، تأکید کرد که عربستان پس از ورود نیروهای انصارالله فریاد جنگ علیه اهل تسنن و تخریب حرمین شریفین سر می‎داد.
انصارالله يمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی شرف الدین، عضو هیأت مشورتی انصارالله یمن در جمع معتکفان و زائران حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) کاشان، با تبریک میلاد امام علی(ع)، گفت: ما شیعیان یمن به امیرمومنان(ع) خیلی عشق می ورزیم، چرا که اسلام به وسیله ایشان در ماه رجب وارد یمن شده و سومین مسجد اسلام به دست ایشان در یمن ساخته شده است.

 

وی افزود: آل سعود با بستن راه های هوایی، زمینی و دریایی، کینه خود را بر سر مردم یمن خالی می کند و اجازه ورود هیچ کس را به یمن نمی دهد و به دستور آمریکا و صهیونیست به بمباران زیرساخت ها و انبار های غذایی و کشتار مردم مشغول است.

 

شرف الدین با اشاره به این که مردم یمن دو گام مهم استقلال سیاسی و اقتصادی را برداشته اند، افزود: به دست گرفتن زمام کشور یمن به وسیله مردم این کشور، نشان از استقلال سیاسی است.

 

وی گفت: در زمان علی عبدالله صالح 30 هزار مزدور عربستانی در پست های مختلف یمن حضور داشتند و به جای مردم یمن تصمیم می گرفتند و دستورهای تل آویل و واشنگتن را در یمن اجرا می کردند.

 

عضو هیأت مشاورتی انصارالله تصریح کرد: ادیان و گروه های یمنی گردهم جمع شده و رهبری به نام عبدالملک را انتخاب کردند و از این طریق انقلاب یمن را به پیش بردند و بعد از آن مردم خواستار تصمیم گیری برای مسایل کشورشان شدند.

 

 34 درصد از منابع دنیا در یمن است

 

استاد دانشگاه صنعا با اشاره به این که مردم یمن فرهنگ قرآنی را در خود نهادینه کرده اند، گفت: انصارالله گروهی است که از تمام احزاب و فرقه های دینی درآن قرار دارند و این گروه فرهنگ قرآنی خود را از سید حسین بدرالدین گرفته است. ایشان فردی بود که انقلاب خود را از انقلاب امام خمینی(ره) گرفته بود و به دنبال پیاده کردن آن در یمن بود.

 

وی یادآور شد: 34 درصد از منابع دنیا در یمن است و اخیرا منابع گازی در یمن کشف شده که شش برابر منابع گازی روسیه است و از طرفی سواحل بزرگ و حضور یمن در تنگه باب المندب از امتیازات اقتصادی یمن محسوب می شود که همه اینها منجر به تصمیم عربستان برای حمله به یمن شده است.

 

به گفته وی، یمن شامل 21 استان است که انقلاب یمن از استان سعده آغاز شد و بعد این فرهنگ قرآنی به تمامی یمن رسید و منجر به سقوط مزدوران عربستانی و پاک سازی گروه های القاعده و داعش شد.

 

وی با اشاره به این که سقوط آل سعود و استکبار جهانی بعد از انقلاب یمن، منجر به حمله عربستان به یمن شد، گفت: برنامه ریزی آل سعود به این شکل بود که بعد از حمله به یمن پاسخی از انصارالله دریافت خواهند کرد و بعد از آن سپاه پاکستان در مرزهای یمن مستقر شود و ارتش مصر نیز از دریا وارد عمل شود و در داخل یمن به وسیله دو گروه القاعده و یمن، انصارالله را در محاصره کامل قرار دهد.

 

آل سعود به دنبال ایجاد جنگ شیعه و سنی بود

 

شرف الدین ادامه داد: مردم یمن به پاسخ سریع مشهور هستند، از این رو آنان انتظار صدور دستور حمله از سوی انصارالله را داشتند که عبدالملک با زیرکی تمام دستور حمله را صادر نکرد و دو جبهه داخلی و خارجی را برای دفاع از مرزها و نابود کردن تروریست داخلی تشکیل داد.

 

استاد دانشگاه صنعا بیان داشت: عربستان به دنبال ورود انصارالله به یمن بود تا از این طریق جنگ شیعه و سنی را راه اندازی کند و فریاد بزند که انصارالله به دنبال تخریب حرمین شریفین است که با حمله نکردن انصارالله، برگ برنده آنها را از بین رفت.

 

عضو هیئت مشاورتی انصارالله تأکید کرد: با عدم تجاوز انصارالله به عربستان، تمام دنیا از هدف آل سعود و رژیم صهیونیستی مطلع شدند و از طرفی لشکر پاکستان و مصر از همکاری انصراف دادند و جنگ شیعه و سنی از بین رفت.

 

این مجاهد یمنی با اشاره به این که پیش از جنگ یمن نیمی از استان های این کشور در اختیار القاعده و داعش بود، افزود: بعد از جنگ، انصارالله با فعالیت های خود تمام استان ها را از چنگ آنها در آورد و حضور آنها محدود به یک قسمت کم وسعت رسیده است که آن هم در آینده نزدیک پاکسازی می شود.

 

مردم یمن متکی به خدا و از فرهنگ قرآنی برخوردارند

 

وی با اشاره به این که یمن یک کشور قبیله ای است و از احزاب مختلف در آن حضور دارند، گفت: عبدالملک با شروع انقلاب به همه مردم گفت که ما می خواهیم انصارالله باشیم و به دنبال تشکیل دولت وفاق ملی هستیم، از این رو تمام قبایل یمن، انقلاب یمن و رهبری عبدالملک را پذیرفتند.

 

به گفته وی، عبدالملک یک جوان 33 ساله است که تمام افکار خود را از برادر شهیدش سید حسین گرفته است و برادر شهید او افکارش گرفته شده از امام خمینی(ره) است، از این رو انقلاب یمن در امتداد انقلاب اسلامی یمن است.

 

وی مردم یمن را متکی به خدا دانست و فرهنگ آنها را قرآنی یاد کرد و افزود: ما می دانیم با توکل به خدا پیروز خواهیم شد و هیچگاه دست خود را به طرف دیگر دولت ها دراز نخواهیم کرد.

 

شرف الدین افزود: من با شناخت خود از مجاهدان انصارالله و مردم یمن، این قول را می دهم که پیروز خواهیم شد و تمامی مزدوران آل سعود و صهیونیست را از کشورمان بیرون خواهیم راند و بینی آل سعود را به خاک خواهیم مالید./1307/ب201/د

ارسال نظرات