۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۵۸۶۶۹

دعوت انتشارات آستان قدس از نویسندگان و طراحان مطرح کشور برای حضور در غرفه های به نشر

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتشارات آستان قدس رضوی با دعوت از نویسندگان و طراحان مطرح کشور برای حضور در غرفه های به نشر، نسبت به تعاملات فرهنگی خوانندگان و مؤلفان اقدام می کند.
نويسندگان برتر در غرفه به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، ارتباط هرچه بیشتر مخاطب و مؤلف می تواند به عنوان یکی از الزامات تولید محصولات با کیفیت تر و منطبق با نیاز مخاطبان محسوب شود.

 

بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی در راستای برقراری هر چه بیشتر ارتباط میان مخاطب و تولید کنندگان کتاب از جمله ناشران، نویسندگان و شاعران نسبت به فراهم کردن شرایطی جهت حضور مؤلفان و تصویرگران مطرح کشوری در غرفه به نشر طی برگزاری بیست و هشتمین نمایگاه بین المللی کتاب تهران کرده است.

 

این مؤلفان که از میان گروه کثیر پدیدآورندگان آثار به نشر در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، کتب دینی و نشر زائر و همچنین کتاب های عمومی و دانشگاهی انتخاب شده اند، با حضور در غرفه های انتشارات آستان قدس به طور مستقیم با مخاطبان و خوانندگان آثار خود در تماس قرار می گیرند.

 

از جمله مدعوین نویسنده و شاعر در غرفه های مختلف به نشر طی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توان به استاد جعفر یاحقی نویسنده حوزه ادبیات، ناصر کشاورز شاعر کودک و نوجوان، محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان، محمد حسین صلواتیان تصویرگر و گرافیست، نقی سلیمانی نویسنده کتاب های کودک و نوجوان، مهدیه الهی قمشه ای نویسنده و برخی دیگر از شاعران نویسندگان برتر کشوری اشاره کرد.

 

شایان ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه برگزار می شود و علاقه مندان به بازدید از غرفه «به نشر»، می توانند به 3 غرفه عمومی واقع در شبستان، انتهای راهرو 7 جنب ستاد نمایشگاه،  غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 24D ، غرفه 182 و همچنین غرفه دانشگاهی در چادر A18 غرفه 265 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتی www.behnashr.com مشاهده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات