۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۵۸۷۳۸

مرحله نخست نظارت بر 150 هزار عنوان کتاب خارجی پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از پایان یافتن نظارت اولیه بر 150 هزار عنوان کتاب لاتین و عربی خبر داد.
  نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی فریدونی، مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: مهمانان بخش خارجی نمایشگاه کتاب 70 نفر از کشورهای انگلستان، ‌آلمان، فرانسه، سوئیس، سوئد، بوسنی هرزگوین، چین و نیجریه‌اند که روادید آن‌ها صادر و ویزای‌شان آماده شده است و مشکلی برای ورود آنان وجود ندارد.

 

وی افزود: اکنون بیش از 150 هزار عنوان کتاب لاتین و عربی در بخش بین‌الملل نمایشگاه وجود دارد که مرحله نخست ارزشیابی آن‌ها انجام شده و در طول برپایی نمایشگاه نیز نظارت، ارزشیابی، توجه به خط قرمزها، ارزش‌های جمهوری اسلامی و حاکمیتی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل توضیح داد: این نظارت‌ها  از سوی افراد تحصیل کرده دانشگاهی و حوزوی انجام می­شود که به مسائل تاریخی، فقهی، فقه سیاسی، فرق،‌ مذاهب و ادیان اشراف دارند و ماحصل ارزیابی آنها نشان می­دهد که تاکنون در این حوزه هیچ مشکلی وجود نداشته است.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپا می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات