۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۲۵۸۸۱۴

ترس آل سعود از تزلزل امنیت عربستان در صورت پاسخ انصارلله

خبرگزاری رسا ـ در پی قوت گرفتن احتمال پاسخگویی انصارالله به جنایات آل سعود، مقامات عربستانی در هراس از تزلزل امنیت کشورشان به تکاپو افتاده و تجاوز به عربستان را تجاوز به کیان اسلام و مسلمین خواندند.
عبدالله ترکي دبير انجمن حهان اسلام


به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله بن عبدالمحسن عبدالترکی، دبیر اتحادیه جهان اسلام مستقر در عربستان سعودی در سخنانی اعلام کرد: که امنیت عربستان سعودی امنیت جهان اسلام است و هر مسلمانی نسبت به آن باید اهتمام داشته باشد.

 

وی ضمن اشاره به پیامدهای تزلزل امنیت در عربستان افزود: هر گونه تجاوز به حدود عربستان به عنوان یک کشور اسلامی تجاوز به کیان اسلام و مسلمین است و باید با هرگونه تهدیدی مقابله کرد.

 

عبدالله ترکی در ادامه به وجود گروه‌های تروریستی در عربستان اذعان کرد و گفت: اقدامات تروریستی داعش و گروه‌های تروریستی دیگر تنها برای از بین بردن امنیت عربستان و تفرقه افکنی است؛ اما حکومت باید به دقت مصادر این فتنه‌ها را شناسایی کرده و به رویارویی با آن بپردازد.

 

این سخنان در حالی صادر می‌شود که آل سعود به بهانه دفاع از حرمین شریفین در مکه و مدینه هزاران نفر از مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشیده است. مدعیان خادم الحرمینی در ماه رجب الحرام نیز دست از جنایات خود برنداشتند و با دامه بمباران مناطق مسکونی در حال به ثبت رساندن یک فاجعه انسانی در یمن هستند.

 

از سوی دیگر این سخنان حاکی از آن است که عربستان و مقامات سعودی در این کشور به شدت از تزلزل امنیت کشورشان هراس دارند و زمزمه‌های شروع پاسخ انصارالله به جنایات این کشور خواب از چشمشان ربوده است./1321/ب902/ک

ارسال نظرات