۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۵۸۸۹۹

باز نشر اینترنتی «حرم» بر روی وبگاه «جار»

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: شنبه هر هفته نشریه حرم بر روی وب سایت «جار» بارگذاری می شود و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
جار

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید احمد هاشم آبادی با اشاره به اینکه وب سایت «جار» از سال 90 راه اندازی شده است، اظهار داشت: دسترسی رایگان به صفحات اول تمامی روزنامه‌ها و مجلات معتبر کشور، نسخه دیجیتال نشریات، بزرگ نمایی صفحات، دسترسی آفلاین، اشتراک گذاری، آرشیو و قابلیت جستجو از امکانات این وب سایت است.

 

وی با بیان این مطلب که صفحه یک روزنامه‌ها ویترین مهم‌ترین اخبار روز هستند، افزود: سایت «جار» مرور سریع صفحه یک روزنامه‌ها در چیدمان مرتب و منظم و در کمترین زمان ممکن را فراهم آورده است.

 

هاشم آبادی گفت: در نسخه جدید سایت «جار» این امکان برای علاقه‌مندان وجود دارد که صفحات داخلی نشریه دلخواه خود را نیز مشاهده کنند و در این راستا نسخه کامل «حرم» نیز به صورت رایگان قابل دریافت از طریق این سایت است.

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این سایت علاقه مندان به اخبار روز می‌توانند از طریق کامپیوتر، موبایل، تبلت و تلویزیون در هر مکان و زمانی تیترهای روزنامه های کثیرالانتشار را مرور کنند.

 

یاد‌آور می‌شود؛ مخاطبان هفته نامه«حرم»می توانند درپرتال جامع آستان قدس رضوی به آدرس haramweekly.aqr.ir نیز از مطالب این نشریه استفاده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات