۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۵۹۴۳۴

نرم افزار پاتوق کتاب فردا در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ اولین نسخه از نرم افزار اندروید پاتوق کتاب فردا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.
پاتوق کتاب فردا

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پاتوق کتاب فردا،‌ مؤسسه کتاب فردا امسال با عرضه نرم افزار اندروید خود در بخش فروش اینترنتی و عرضه چند اثر چاپ اولی در بخش انتشارات خود دربیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

 

مؤسسه کتاب فردا که متشکل از سایت فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا و همچنین انتشارات کتاب فردا می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا طبیعتا بنا به ماهیت ذاتی خود که فروشگاهی مجازیست، فقط به منظور برقراری ارتباط و همدلی با مخاطبان و رونمایی از نرم افزار تلفن همراه خود در نمایشگاه حاضر شده و فروش فیزیکی محصولات خود را در دستور کار ندارد.

 

 انتشارات کتاب فردا با چند اثر جدید در حوزه علوم انسانی و شعر در نمایشگاه بیست و هشتم  کتاب تهارن حاضر شده است.

 

 گفتنی است، انتشارات کتاب فردا، نمایندگی فروش محصولات انتشارات تمدن نوین (آثار آیت الله سید محمدمهدی میرباقری)، انتشارات جامعه الزهرا (آثار حجت الاسلام محسن عباسی ولدی) و انتشارات موسسه اشراق و عرفان (آثار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی) را نیز به عهده دارد و با تخفیف ویژه به علاقه مندان عرضه می کند.

 

گفتنی است، غرفه انتشارات کتاب فردا واقع در شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه، راهرو 15، غرفه 34 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب می‌باشد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات