۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۵۹۵۱۷

آزمون ورودی رشته‌های تخصصی سطح دو حوزه‌های علمیه قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی رشته‌های تخصصی سطح دو حوزه‌های علمیه قم در محل نمازخانه مدرسه فیضیه قم و نمازخانه مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد.
امتحانات سطح دو و سه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون ورودی رشته‌های تخصصی سطح دو حوزه‌های علمیه قم امروز صبح در محل نمازخانه مدرسه فیضیه قم و نمازخانه مدرسه دارالشفاء قم با حضور مسئولین بلند پایه حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد.

 

ابتدای جلسه آزمون آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با ایراد سخنانی از طلاب شرکت کننده در این آزمون خواست که در ادامه تحصیلات حوزوی برای فتح قله‌های علمی مجاهدانه درس بخوانند.

 

مدیر حوزه‌های سراسر کشور با بیان این که امام خمینی(ره) و شهید مطهری‌ها طلاب دیروز همین حوزه علمیه قم هستند، اظهار کرد: علمای بزرگ اسلام قدیم و جدید با مجاهدت‌های خود بالاترین قله‌های علمی را فتح کرده و با این مجاهدت ندای اسلام را به گوش جهانیان رسانیدهاند.

 

وی افزود: هم‌زمان با شما طلاب گرامی که برای این رقابت بزرگ علمی امروز در فیضیه گرد هم آمده‌اید در سراسر کشور نیز استان‌های زیادی این رقابت را در بین طلاب علا قمند برگزار می‌کنند.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به این که حوزه علمیه قم قلب علمی جهان اسلام است، گفت: حوزه علمیه روزی سطح دو؛ رشته‌های تخصصی خود را با دو رشته تخصصی آغاز کرده است این در حالی است که امروز 39 رشته تخصصی را در دست اجرا دارد.

 

گفتنی است که مدیر رشته‌های تخصصی حجت الاسلام مجتبی کلباسی به همراه معاون آموزش حوزه‌های علمیه قم حجت الاسلام سجودی نیز برای بازدید از این آزمون حضور داشتند.

 

همچنین آزمون ورودی تخصصی سطح سه حوزه‌های علمیه قم هم‌زمان با این آزمون در محل موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد./921/پ202/ی

ارسال نظرات