۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۵۹۷۶۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

استکبار جهانی از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هراسان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا می‌خواهد همه چیز شما را از بین ببرد و مسلط بر همه‌ حیثت ملت شود که این کشور دشمن همه‌ ادیان آسمانی است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا ساری، افزود: امروز مصیبت بزرگ جامعه‌ اسلامی این است که شاه سعودی در حضور رییس‌جمهور فرانسه می‌گوید ما در منطقه با تهدید خارجی روبرو هستیم که دنبال سلطه جویی در منطقه است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف از این که تحلیل گران سعودی ایران را به عنوان این تهدید خارجی می‌شناسند، گفت: فرانس وا اولاند در پاسخ به مقامات سعودی می گوید فرانسه خطرات موجود در منطقه را درک می‌کند و برای مقابله با آنها در کنار شما متعهد هستیم.

 

وی با بیان این که علت حضور رییس‌جمهور فرانسه در آن جلسه فروش اسلحه ساخت کشورش به عربستان بوده است، خاطرنشان کرد: این مصیبت بزرگ اسلام است که در درون جامعه اسلامی کار به جایی برسد که شاه پلید عربستان مهمان ویژه اش یهود و نسارا باشد و حال می‌فهمیم که پیامبر(ص) و امام علی(ع) از دست این قوم چه مصیبت‌هایی می‌کشیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: امروز قریب به چهل روز است که شب و روز بر سر کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع و درمانده یمنی آتش می‌ریزند و حقیقتاً ننگ بر مدعیان حقوق بشر که خفقان مرگ آنها را خفه و خاموش کرد.

 

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: ابرقدرت ها می‌خواهند بر همه‌ ما مسلط شوند و بعضی‌ها خیال می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند خلاص شده و آمریکا دست بردار می‌شود که این ها اشتباه می‌کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزود: آمریکا می‌خواهد همه چیز شما را از بین ببرد و مسلط بر همه‌ حیثت ملت شود که این کشور دشمن همه‌ ادیان آسمانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با به وجود آوردن داعش می‌خواست مسلمان‌ها را به جان هم بیاندازد و با تفکر اسلام خواهی مقابله شود و از یک سمت جنایت داعشی‌ها سبب شود عده ای از اسلام دوری کنند و از طرفی در اثر درگیری طایفه ای، قبیله ای و مذهبی، کشورهای اسلامی ضعیف شده و آنها برای تجزیه این کشورها برنامه‌ریزی کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: رووسای بی‌غیرت کشورهای عربی به جای این که دست در دست یکدیگر گذاشته و ندای قرآن و اسلام را لبیک گویند می‌بینیم که به صورت آشکار خلاف احکام اسلام و قرآن را عمل می‌کنند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات