۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۵۹۷۸۱
در آستانه عید مبعث؛

پویش جهانی شناخت و عشق به حضرت محمد راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ با افزایش تصورات نادرست در مورد اسلام و مسلمانان، یک گروه اسلامی در انگلیس از مسلمانان ۶ قاره جهان دعوت کرده تا با شرکت در پویشی جهانی، مردم را به شناخت و عشق به حضرت محمد(ص) دعوت کنند.
عشق به پيامبر

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی انگلیس در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد: به هزاران مسلمان سراسر جهان بپیوندید که دلایل خود را برای عشق به حضرت محمد(ص) به اشتراک می‌گذارند.

این آکادمی اسلامی با نامگذاری روز شنبه، 16 می مصادف با 27 رجب و سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، به عنوان روز جهانی پیامبر(ص) از مسلمانان جهان خواسته که از دلایل خود برای عشق به رسول اکرم بگویند.

این ایده بیش از یک ماه پیش از سوی آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی اعلام شد و از مسلمانان علاقمند خواست تا با نامنویسی در این پویش که در سراسر جهان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این پویش با عنوان «عاشق که هستید؟ محمد(ص)» دلایل عشق مسلمانان به پیامبر را در فضای مجازی عنوان و زمینه شناخت بیشتر پیامبر اسلام را فراهم می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این پویش در روز مبعث در صفحات «روز جهانی پیامبر» (#GlobalMessengerDay) و «عاشق که هستید» ( #WhoDoYouLove) دلایل خود برای عشق به حضرت محمد(ص) را بیان خواهند کرد.

آکادمی آموزش و پژوهش اسلامی انگلیس همچنین فردا دو جلسه آموزشی آنلاین نیز برگزار خواهد کرد که در آن مفهوم عشق، عشق به خدا و پیامبر، رحمت نسبت به نوع بشر، حقانیت پیام حضرت محمد(ص) و اینکه چگونه پیام ایشان جهان را تغییر داد، به علاقمندان آموزش داده خواهد شد. /982/د102/ک

منبع: ایکنا

 

ارسال نظرات