۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۵۹۷۸۳
در پنجمین روز نمایشگاه کتاب؛

مجموعه 17 جلدی اسناد مبارزاتی یاران امام رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه 17 جلدی اسناد مبارزاتی یاران امام همزمان با پنجمین روز نمایشگاه کتاب تهران در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.
سراي اهل قلم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مجموعه 17 جلدی اسناد مبارزاتی یاران امام، همزمان با پنجمین روز نمایشگاه کتاب تهران در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.

 

 این کتاب شامل اسنادی است که از بایگانی ساواک خارج شده و درباره بازتاب و تاثیر نقش امام خمینی  رحمة الله علیه و نهضت وی در اقدامات و فعالیت‌های مبارزان مخالفان نظام شاه تهیه شده است.

 

این اسناد از لابه‌لای صدها هزار برگه سند ساواک شناسایی و استخراج شده و شامل زوایای ناگفته‌‌ای از گستره نفوذ نهضت حضرت امام و فداکاری‌های ایشان است.

 

قرار است این نشست با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، مدیرمسؤول انتشارات اطلاعات،حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی رحمة الله علیه  و حجت‌الاسلام  ماشاالله هروی مسؤول تدوین مجموعه برگزار شود.

 

همچنین حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی ریاست جمهوری و جمعی از خانواده یاران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه نیز از میهمانان این نشست خواهند بود.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق 

ارسال نظرات