۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۵۹۸۷۰
مدیرعامل شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

توسعه و مشارکت با همکاری بخش خصوصی بر اساس مبانی فقهی

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان گفت: هدف ما از برگزاری همایش همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی این است که با توجه به در نظر گرفتن جمعیت برادران اهل سنت در کشور، توسعه و مشارکت با همکاری بخش خصوصی براساس مبانی فقهی شکل بگیرد.
بانکداري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، محمدرضا احمدی، مدیر عامل شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان، در همایش همدلی و همزبانی با محوریت بانکداری اسلامی که امروز در سالن همایش‌های بانک انصار سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: به منظور مرتفع کردن مشکلاتی که در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بانکی و جاری کردن عقود اسلامی به ویژه برای بزرگواران اهل سنت وجود دارد، از شورای فقهی بانک مرکزی درخواست کردیم که در این جهت گامی برداشته شود.

 

وی ادامه داد: بانک انصار در همین راستا پیشقدم شد ما از بزرگواران اهل تشیع و اهل تسنن خواستیم که راه حل‌های مورد نظر خود را پیشنهاد بدهند به همین تناسب با توجه به اینکه امسال، به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، برآن شدیم تا این همایش بانکداری اسلامی را برای نخستین بار با این محور برگزار کنیم.

 

مدیر عامل شعب بانک انصار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این همایش این است که با توجه به در نظر گرفتن جمعیت برادران اهل سنت در کشور، توسعه و مشارکت با همکاری بخش خصوصی براساس مبانی فقهی شکل بگیرد.

 

وی افزود: اگر خروجی این همایش به گونه‌ای شد که دستورالعمل‌ها تغییر یابد، این آمادگی وجود دارد که با همدلی و هم فکری به نتیجه‌ای مثبت برسیم./831/پ203/ب4

ارسال نظرات