۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۲۶۰۰۴۱

پانزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی قم در راستای احیای یاد شهدا و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.
يادواره شهدا
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، پانزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی قم شب گذشته با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه در نمازخانه این مدرسه علمیه برگزار شد.
 
قابل ذکر است در این مراسم حجت الاسلام حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس به عنوان مهمان و سخنران حضور داشت و با توجه به عظمت شهدا به مباحثی در رابطه با وظایف ما در مقابل شهدا اشاره کرد و گفت: خون شهدا عزت را به کشور ایران و جامعه مسلمانان هدیه کرد و ما در قبال آن ها مسؤولیم.
 
وی در ادامه سخنان خود به توجه شهدا نسبت به حمایت از کشور اشاره کرد و ابراز داشت: همان گونه که قرآن می فرماید شهدا زنده اند و نظاره گر کارهای ما هستند بنابراین با توجه به این مسأله پی می بریم که نظر شهدا همراه ما است و کشور را مدیریت می کنند.
 
گفتنی است در حاشیه این یادواره به همت گروهی از طلاب مدرسه علمیه شهید حقانی، نمایشگاهی برگزار شد که در کنار تصاویری از حال و هوای جبهه، وظایف مردم امروز در قبال حفظ خون شهدا و حمایت از رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشیده بود.
 
در این نمایشگاه ضمن طراحی قسمت هایی از جنگ، بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه ارائه و به وسیله نمایش و توضیح کارشناسان وظایف ما در رابطه با مسائل مهم جامعه بیان شد.
 
قابل ذکر است علاقه مندانی که می خواهند از این نمایشگاه دیدن کنند، بعد از نماز مغرب و عشای امشب به مدرسه علمیه شهید حقانی قم مراجعه کنند.
 
شایان ذکر است این یادواره با مداحی مهدی سلحشور و بیان فضائلی از شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی قم به پایان رسید./1322/پ202/ی
ارسال نظرات