۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۶۰۱۷۳

تحویل بیش از 185 هزار بن‌کارت خرید کتاب به دانشجویان و طلاب

خبرگزاری رسا ـ شعب بانک صادرات سراسر کشور بیش از 185 هزار بن‌کارت خرید کتاب را به دانشجویان و طلاب متقاضی تحویل دادند.
بن کارت
 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ مسؤولان برپایی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران 250 هزار بن‌کارت خرید کتاب به دانشجویان و طلاب اختصاص داده‌اند.

 

متقاضیان واجد شرایط از 29 فروردین تا 10 اردیبهشت‌ماه فرصت ثبت‌نام برای دریافت این بن‌ها را داشتند که در این مدت تمام سهمیه بن‌کارت‌ها توسط دانشجویان و طلاب خریداری شد.

 

در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران دانشجویان و طلاب با پرداخت 40 هزار تومان می‌توانستند از 80 هزار تومان بن‌کارت خرید کتاب که نیمی از بهای آن را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقبل کرده است، بهره‌ ببرند.

 

متقاضیان با احراز هویت، ارایه شماره رهگیری و کارت دانشجویی از 13 اردیبهشت‌ماه می‌توانستند بن‌کارت‌های خود را از شعب بانک صادرات سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

از 13 اردیبهشت‌ماه تا صبح امروز دوشنبه(21 اردیبهشت‌ماه) بیش از 185 هزار بن‌کارت به دانشجویان و طلاب تحویل داده شد. زمان تحویل بن‌کارت‌ها تا پایان برپایی نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» تا 26 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات