۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۳۰۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

مسؤولان، ادامه دهنده راه شهدا باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که شهدا حق بسیار بزرگی بر ما دارند و پیروی از راه این عزیزان یک وظیفه است، گفت: مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.
حجت‌الاسلام هنرمند مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که خانواده شهدا چشم و چراغ انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده‌های ایرانی هستند که در دنیا و آخرت اجر عظیمی دارند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که خانواده شهدا پایه اصلی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند خاطرنشان کرد: خانواده شریف شهدا نماد عزت، سربلندی، اقتدار، آزادگی، ایستادگی و بزرگی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند بیان کرد: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت رشادت ها از خودگذشتگی ها و دلاورمردی های رزمندگانی است که در دوران انقلاب اسلامی به خاطر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی از جان و مال خود گذشتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در رابطه با راهکار مقابله با هجمه‌های دشمنان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان اصلی‌ترین نیاز فرهنگی کشور و مقابله با ترفندهای دشمنان نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با بیان این که شهدا حق بسیار بزرگی بر ما دارند و پیروی از راه این عزیزان یک وظیفه است خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود امنیت و آسایش کشور ما را رقم زدند و در این راستا تکریم شهدا یک وظیفه همگانی است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند تصریح داشت: اگر رشادت و ایثار و ازخودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران در زمان هشت سال وجود نداشت انقلاب اسلامی ما به این شکل ماندگار نمی‌ ماند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی 12 هزار و 950 جانباز و 764 آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه تاکید کرد: همه و همه باید بدانند که استقلال کنونی ایران اسلامی و  همچنین دست‌یابی به موفقیت‌های علمی و اقتصادی در کشور نتایج رشادت‌های جانبازان و شهدای معظم انقلاب است./842/ت303/ب4

ارسال نظرات