۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۶۰۳۱۹
در شماره جدید ویژه‌نامه ساعت صفر می خوانیم؛

ماجرای کشتی بزرگی که روس ها را از حمله به ایران منصرف کرد

خبرگزاری رسا ـ چهل و چهارمین شماره ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه جوانان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر شد.
ساعت صفر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 44 ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه اردیبهشت‌ماه 1394 با مدیر مسؤولی سید مسعود پور سیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ویژه نامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: انتظار به معنای این است که ما باید خود را برای سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه آماده کنیم.. سربازی منجی بزرگی که می خواهد با تمام مراکز قدرت و فساد بین‌المللی مبارزه کند، احتیاج به خودسازی و آگاهی و روشن‌بینی دارد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «سخن سردبیر»، «آخرالزمان و حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف در کلام نهج‌البلاغه»، «حضرت زینب سلام‌الله علیها زهرای ثانی است»، «لا فَتی الا عَلی وَ لا سَیفَ الا ذوالفَقار»، «پرداختن به مسائل اخلاقی رسالت هنر و هنرمند آئینی» و «بعثت زمینه‌ساز ظهور».

 

در ذیل موضوعی از این ماهنامه با عنوان آخرالزمان و حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه در نهج‌البلاغه، آمده است: دیدگاه نهج‌البلاغه از لحاظ حدیث، ادب و تاریخ از عالی ترین درجه اعتبار و سندیت برخوردار است و سخنان ناب مدینةالعلم رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله، امام علی بن ابیطالب علیه السلام به عنوان متقن و محکم‌ترین سخن بعد از کلام وحی و سخنان پیامبر صلی‌الله علیه و آله است.

 

در این میان به موضوع مهدویت در اسلام پرداخته شده است که حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند: چهار فتنه در پیش از ظهور پدید خواهد آمد: «در اولی خونریزی مباح می‌شود، در دومی خونریزی و سرقت اموال است، در سومی خونریزی و سرقت و هتک نوامیس است، چهارمی اگر پدیدار شود حتی اگر در لانه روباه هم باشی باز دچار فتنه خواهی شد.

 

«پشتیبان فاطمی ولایت»، «آیا سینمای مهدویت امکان دارد؟»، «حدیث مهدوی»، «یؤمنون بالغیب»، «معلمانی که با جان خود تعلیم می‌دهند»، «نافه»، «آمریکایی که در جنگ شکست می‌خورد!»، «اعتکاف حیات‌بخش دل در کویر غفلت‌هاست» و «معرفی وبلاگ به خاطر امام حاضر» از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این ویژه‌نامه است.

 

یومنون بالغیب از دیگر موضوعات این ماهنامه است که دربردارنده مطالبی درباره امدادهای غیبی خداوند و ائمه معصومین علیهم‌السلام به شیعیان و انقلاب اسلامی ایران است که ذیل آن آمده است: «آقا سید عباس تهرانی نقل کردند که برادرم یکی از رؤسای ارتش روس را مهمان خانه ای دیده بود که از روی ناراحتی با صدای بلند فریاد می‌کشد و می‌گوید: آقا خوب ولی شماها بد.

 

برادرم می‌گفت: نزد آن فرمانده نشستم. مترجم او مطالب را به فارسی ترجمه می کرد. من از او پرسیدم مقصود او از این جمله چیست که آقا خوب ولی شماها بد؟ گفت ما قصد داشتیم به ایران حمله کنیم، روزی که می خواستیم وارد مرز ایران شویم، کشتی بزرگی را دیدیم که سر راه ما ایستاده است؛ این مطلب برای ما تازگی داشت! زیرا قبلا بررسی کرده بودیم و چنین کشتی ندیده بودیم.

 

نزدیک که آمدیم مشاهده کردیم کسی در کشتی نیست، فقط آقایی روی بام کشتی مشغول عبادت است. وقتی به او رسیدیم به ما گفت: برگردید ایران صاحب دارد. ما کنار رفتیم و فکر کردیم شاید خیال باشد، چشممان را مالیدیم و دوباره برگشتیم دیدیم همان کشتی با همان کیفیت موجود هست. به مرکز مخابره کردیم، دستور آمد برگردیم».

 

در بخش پایانی ویژه‌نامه ساعت صفر نیز با موضوعاتی همچون «همه ماجرا از یک شب طوفانی آغاز می‌شود»، «توحید دین اسلام سبب شد تا مسلمان شوم»، «آیا در کودکی می‌توان به مقام امامت رسید»، «وقتی همه فاصله‌ها را بدوی»، «معرفی کتب پایه مهدویت»، «بضاعت مزجات» و «روزهای آمدنت» آشنا می‌شویم.

 

شماره چهل و چهارم ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه اردیبهشت‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 48 صفحه و با قیمت 4800 تومان منتشر شده است./907/ن601/ق

ارسال نظرات