۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۲۶۰۳۴۶

کتاب «مبلغ مجاهد آیت الله شیخ غلامرضا دهشت» فردا رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی اجتماعی آیت الله دهشت گفت: رونمایی از کتاب آیت الله دهشت با حضور حجت الاسلام شیخ مرتضی دهشت(فرزند آیت الله دهشت) ، فردا صبح در نشست خبری و در مکان دانشگاه شهید مطهری برگزار می شود.
آيت الله دهشت

جعفر کبیری، عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی اجتماعی آیت الله دهشت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اشاره به این که بنیاد فرهنگی – اجتماعی آیت الله دهشت، ادامه دهنده مسیری است که این عالم ربانی در طول زندگی داشته است و پس از فوت وی توسط شاگردانش تبیین شد، اظهار کرد: آیت الله دهشت به عنوان یک عالم دینی بودند و حوزه علمی یکی از اهداف موجود در این بنیاد و در راستای فعالیت های وی خواهد بود.

 

وی  به بیان اهداف دیگر بنیاد فرهنگی آیت الله دهشت پرداخت و ادامه داد: شخصیت این عالم فرزانه بیشتر به عنوان یک مبلغ مجاهد شناخته شده بود و به همین علت، تبلیغ از دیگر اهداف بنیاد به شمار می رود که سالانه حدود 1500 اعزام به مناطق محرم استان و کشور انجام می شود؛ امور خیریه نیز در برنامه های این بنیاد وجود دارد.

 

عضو هیأت مدیره بنیاد فرهنگی اجتماعی آیت الله دهشت از رونمایی کتاب آیت الله دهشت با عنوان «مبلغ مجاهد آیت الله شیخ غلامرضا دهشت» خبر داد و تصریح کرد: این کتاب مروری بر زندگی این عالم ربانی دارد و نیز  شمه ای از شخصیت وی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب و دیگر بزرگان حوزه در آن بیان شده است.

 

گفتنی است رونمایی از کتاب آیت الله دهشت با حضور حجت الاسلام شیخ مرتضی دهشت(فرزند آیت الله دهشت)، علیرضا نوروزی، مؤلف این کتاب و حسین محمدیان، رییس دانشگاه شهید مطهری، فردا صبح در نشست خبری و در مکان دانشگاه شهید مطهری برگزار می شود./844/ت302/ق

ارسال نظرات