۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۴۷۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

حرکت فرهنگی حوزه هنری به‌ویژه در زمینه رمان قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه هنری خوشبختانه حرکت جدیدی را در حوزه نشر آغاز کرده؛ به‌ویژه در زمینه رمان که این حرکت فرهنگی آنان قابل تقدیر است.
حجت الاسلام مرتضي حسيني
 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران گفت: حوزه هنری خوشبختانه حرکت جدیدی را در حوزه نشر آغاز کرده است به ‌ویژه در زمینه رمان که این حرکت فرهنگی آنان قابل تقدیر است.

 

این نماینده مجلس با اشاره به فکر و اندیشه غربی که در وجود خیلی از روشن‌فکران و نویسندگان است، تصریح کرد: یا اینکه این موضوع وجود ندارد یا هنوز پدیدار نشده است. در حال حاضر رمان‌هایی که انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر می‌کند از لحاظ محتوا سالم است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حوزه کودکان و نوجوان اظهار کرد: در بخش کودک باید حواسمان باشد که خیلی از بچه‌‌ها و کودکان ما با وجود شبکه‌های اینترنتی و بازی‌‌های رایانه ‌ای اما هنوز به کتاب علاقه دارند و در واقع تکنولوژی نتوانسته جای کتاب را بگیرد.

 

غرفه انتشارات سوره مهر در شبستان اصلی مصلای تهران، انتهای راهروی 27 آماده میزبانی علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است./998/د102/ق

ارسال نظرات