۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۶۰۶۱۳
امام جمعه تربت حیدریه:

جنایات آل سعود بی پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: اعدام آیت الله نمر و جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن از سوی مسلمانان و آزادی خواهان عالم بی پاسخ نخواهد ماند.
آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تربت حیدریه، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، امام جمعه تربت حیدریه پیش از ظهر امروز در پایگاه مرکزی هلال احمر این شهرستان گفت: بدون تردید نیروهای مردمی و انصار الله در یمن پیروز میدان خواهند بود و جنایات عربستان سعودی در این کشور چیزی جز ذلت و خواری در پی نخواهد داشت.


حجت الاسلام شریعتی تبار با اشاره به بازداشت و مجروح کردن آیت الله نمر توسط آل سعود، افزود: هیچ مبنای حقوقی و قانونی در خصوص تعرض به این شخصیت مذهبی و دینی شیعه وجود ندارد و این اقدام نشان از بغض و کینه توزی دولت تروریستی آل سعود نسبت به علمای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است.

 

وی تأکید کرد: اعدام آیت الله نمر و جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن از سوی مسلمانان و آزادی خواهان عالم بی پاسخ نخواهد ماند.


امام جمعه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: موج رسانه ای که آل سعود در خصوص اعدام شیخ نمر به راه انداخته یک بازی سیاسی است و حکومت نوپا و بی تجربه عربستان درصدد آرام کردن اوضاع نا بسامان داخلی کشورش است. دولت قبلی آل سعود نیز با اعتدال و به اصطلاح خودشان عقلانیت بهتری عمل می کرد اما اقدامات اخیر حاکی از آن است که اوضاع داخلی عربستان نا آرام شده است.


وی، وهابیت را مولود جبهه استکبار دانست و تصریح کرد: حکومت آل سعود به عنوان سرکرده جنایات تروریستی، تکفیری ها در منطقه و جهان اسلام اهداف نامشروع آمریکا و ایادی آن را تامین می کند. اقدام وحشیانه و جاهلانه کشتار هزاران زن و کودک بی دفاع یمنی نیز تنفر افکار عمومی دنیا و  به ویژه مسلمانان را بر انگیخته و آل سعود را بیش از پیش به سقوط نزدیک کرده است.


حجت الاسلام شریعتی تبار با تأکید بر این که نور اسلام ناب محمدی(ص) به زودی فراگیر می شود، افزود: این جنایات و اقدامات جاهلانه باعث بیداری بیش از پیش جهان اسلام خواهد شد./930/پ202/ب5

ارسال نظرات