۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۰۶۶۱
در نمایشگاه کتاب تهران؛

ارائه مجموعه 4 جلدی کتاب «مفتاح هدایت» از سوی به نشر

خبرگزاری رسا ـ مجموعه چهار جلدی کتاب «مفتاح هدایت» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.
انتشارات آستان قدس رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات آستان قدس رضوی در راستای تأمین درخواست و نیاز مخاطبان مجموعه چهار جلدی کتاب «مفتاح هدایت» را به علاقه مندان ارائه می کند.

 

یکی از محورهای تولید کتاب انتشارات آستان قدس رضوی، ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه کتب دینی از جمله قرآن و ادعیه است که این امر منشا تولید آثار فاخری در حوزه دین و معارف اسلامی از جمله اثر 4 جلدی «مفتاح هدایت» شده است.

 

این مجموعه ارزشمند که در قالب 4 کتاب ارزنده تهیه و تنظیم شده است، در نمایشگاه کتاب تهران در اختیار علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتاب خوانی قرار می گیرد.

 

 مجموعه «مفتاح هدایت»، شامل قرآن مجید، مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه  است که در رنگ‌های متنوع با جلد چرمی به صورت تک جلدی و مجموعه کامل در قطع پالتویی، چاپ و منتشر شده است.

 

شایان ذکر است؛ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در محل مصلای حضرت امام خمینی رحمةالله علیه در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به بازدید از غرفه «به نشر»، می توانند به 3 غرفه عمومی واقع در شبستان، انتهای راهرو 7 جنب ستاد نمایشگاه،  غرفه کودک و نوجوان به نشانی چادر 24B ، غرفه 182 و همچنین غرفه دانشگاهی در چادر A18 غرفه 265 مراجعه و همچنین عناوین کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات را از طریق نشانی اینترنتی www.behnashr.com مشاهده کنند./1308/د102/ق

ارسال نظرات