۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۶۰۶۶۵
رییس گروه دوستی پارلمانی ایرلند:

به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‎ای برای همه جهانیان مطلوب است

خبرگزاری رسا ـ رییس گروه پارلمانی ایرلند گفت: من به آینده مذاکرات هسته‎ای خوشبین هستم و مطمئنم این مذاکرات به نتیجه دلخواه ایران و کشورهای اروپایی خواهد رسید.
ويليام تومي رييس گروه پارلماني ايرلند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ویلیام تومی رییس گروه پارلمانی ایرلند روز گذشته در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی گل و گلاب در خانه تاریخی بروجردی های کاشان گفت: من خیلی به انجام مذاکرات و گرفتن یک نتیجه اصلی و مفید نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم جهان امیدوار هستم.

 

وی افزود: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اروپایی و آمریکا از این جهت می تواند مفید باشد که صلح را به ارمغان می آورد.

 

رییس گروه پارلمانی ایرلند تأکید کرد: نه تنها ما بلکه همه اروپایی ها امیدوارند و مشتاقانه مذاکرات را دنبال می کنند و خواستار این هستند که مذاکرات هسته ای با نتیجه مثبت هم برای جمهوری اسلامی و هم برای کشورهای اروپایی به پایان برسد تا مذاکرات بُرد ـ بُرد برای همه باشد.

 

به گفته وی، مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 و آمریکا، قطعا قبل از این‌که به نفع دولت ایران باشد به نفع همه است تا بتوانند از این فرصتی که برایشان پیش آمده است به شکل مطلوب استفاده کنند و من برای موفقیت مذاکرات دعا می کنم.

 

ویلیام تومی درادامه با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد گل محمدی در کاشان گفت: با مسافرت به شهرستان کاشان، اولین چیزی که در ذهن من برای همیشه ثبت و ضبط شده است بوی گل محمدی کاشان و گلاب کاشان است.

 

رییس گروه پارلمانی ایرلند یکی از ویژگی های ایران و کاشان را انرژی آفتاب دانست و با اشاره به این که ما در ایرلند از این نعمت خدادادی محروم هستیم گفت: اکنون که امکان پرورش گل محمدی در ایرلند به دلیل عدم آفتاب وجود ندارد، تجارت گلاب بین دو کشور ایران و ایرلند مفید خواهد بود.

 

گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی گل و گلاب کاشان با 14 غرفه با حضور هیئت پارلمانی ایرلند ومسؤولان استان اصفهان و شهرستان کاشان در خانه تاریخی بروجردی های کاشان افتتاح شد و تا پایان خرداد ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود./1307/ب202/د

ارسال نظرات