۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۶۱۳۶۸
معاون سپاه لرستان:

بنیه اعتقادی، مذهبی و بصیرتی بسیجیان تقویت شود

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان بسیج را الهام بخش نظم و حضور در جامعه دانست و گفت: باید بنیه اعتقادی، مذهبی و بصیرتی بسیجیان تقویت شود.
آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان، در جمع خبرنگاران با تشریح ویژگی های بسیج از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: بنای بسیج بر تقوا و پاکیزگی بنا نهاده شده است.

 

وی با بیان این که توجه به کفیت کار در بسیج امری مهم است، افزود: هم افزایی بین اقشار گوناگون بسیج، هماهنگ سازی دستگاه های فرهنگی استان و جذب نخبگان در مجموعه بسیج از اولویت های مهم بسیج است.

 

پازدار در ادامه مردم داری و خدمت بی منت به مردم را از دیگر اولویت های بسیج در سال جاری بیان کرد.

 

وی بسیج را حق بین و حق شناس دانست و عنوان داشت: پاسداری از دین خدا، ارزش ها و حریم ولایت از وظایف سپاه است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان تصریح کرد: اهتمام به موضوع شجره طیبه صالحین از اولویت های دیگر بسیج در سال جاری است.

 

وی با اشاره به این که بهترین بندگان خدا در ایران بسیجیان هستند، تأکید کرد: بنیه اعتقادی، مذهبی و بصیرتی بسیجیان باید تقویت شود.

 

پازدار در ادامه بیان داشت: با تقویت بینه بصیرتی بسیجیان اقشار گوناگون بسیج در قالب نظام تربیتی صالحین تحت پوشش قرار می گیرند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با تأکید بر احیای امر به معروف در جامعه خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک مقوله فراموش شده است که باید با همکاری بسیج و نهادهای گوناگون احیا شود.

 

وی مأموریت سازمانی را از دیگر وظایف سپاه بیان کرد و افزود: ساخت و ساز در مناطق محروم و اردوهای راهیان نور نیز زیرمجموعه وظیفه سازمانی سپاه است.

 

اعزام 40 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به فعالیت های سپاه در سال 93 و اوایل سال جاری اظهار داشت: در این مدت 40 هزار نفر از مردم استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات