۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۶۱۴۷۲
یکی از رهبران بسیج مردمی عراق:

اگر امام خامنه ای دستور دهد با سلاح به یمن می‌رویم

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران بسیج مردمی عراق، خنجرهای یمنی را برای از پا در آوردن آل سعود کافی دانست و گفت: اگر امام خامنه ای دستور دهد با سلاح به یمن می‌رویم.
سيد حيدر الهاشمي از رهبران بسيج مردمي عراق سيد حيدر الهاشمي از رهبران بسيج مردمي عراق




 به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، سید حیدر الهاشمی، یکی از رهبران بسیج مردمی عراق در مراسمی که امروز به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در قم برگزار شد، با اشاره به تأثیر والای حضرت محمد (ص) در تاریخ بشریت، تأکید کرد که پیامبر اکرم اسلام مبعوث شد تا آموزه های ناب دین مبین اسلام را به همگان برساند و مردم را از جاهلیت نجات دهد.

 


وی با تأکید براینکه رهبری جامعه باید به دست فردی باشد که ارزش‌های اسلامی را نصب العین خود قرار دهد، گفت: ولایت فقیه ادامه حکومت انبیا و ائمه بر روی زمین است.

 


این عالم عراقی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد شدید از ادامه تجاوز عربستان سعودی به یمن پرداخت و گفت: حتی اگر انقلابیان یمن هیچ سلاحی نداشته باشند خنجرهای انصار الله و سایر جنبش‌های مردمی برای شکست دادن سعودی‌ها کافی است.

 


الهاشمی با تأکید براینکه بسیج مردمی عراق در صورت صلاحدید امام خامنه ای با سلاح به یمن می‌رود، گفت: جریان مقاومت اسلامی در صورتی که امام خامنه ای یا سید حسن نصرالله دستور بدهند با سلاح به مقابله با سعودی‌ها خواهد پرداخت و دیگر به محکوم کردن جنایات سعودی بسنده نمی‌کند.

 


این عضو ارشد بسیج مردمی عراق با تمجید از مواضع عبدالملک حوثی، رهبر انصار الله یمن، گفت: الحمدالله انقلابیان یمن مجاهدانی مومن هستند که کاملا با ایمان به خداوند متعال در حال جهاد هستند.

 


وی افزود: انقلابیان یمن برای شکست دادن آل سعود نیازی به سلاح ندارند و اندیشه و فرهنگ آنان برای به زانو درآوردن تجاوزگران کافی است. با توکل به خدا انقلابیان یمنی خواهند توانست حرمین شریفین را از چنگ آل سعود خارج سازند.

 


الهاشمی با تأکید براینکه محور غربی، عربی امروز به دنبال مقابله با بیداری موجود در منطقه است، گفت: عربستان سعودی، قطر و ترکیه به همراه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به دنبال تحمیل اراده استکبار جهانی در منطقه هستند.

 


وی با تمجید از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به ملت‌های همسایه و ابراز امیداوری نسبت به پایان مظلومیت مردم یمن، تأکید کرد: درصورتی که مقاومت اسلامی بین مرگ و ذلت مخیر باشد بدون شک مرگ را انتخاب می‌کند و به هیچ وجه زیر بار ذلت نمی‌رود./983/ب931/ک
 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نور مستور
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
خدا حفظشون کنه سید الحیدر الها شمی
سخنان عاشورای شان خیلی حماسی وغرورآفرین ولذت بخش بود
1
0