۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۶۱۷۰۰

استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب کربلا از دایره المعارف لغات قرآنی

خبرگزاری رسا ـ در روزهای آغازین یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا، مجموعه کتاب های «المعجم فی فقه لغة القرآن و سر بلاغته» بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی مورد توجه ویژه بازدید کنندگان قرار گرفت .
المعجم

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، «المعجم» دایره المعارف لغات قرآنی جمع آوری شده از تمام کتاب های شیعی و اهل سنّت است که تاکنون 27 جلد آن انتشار یافته و مابقی در حال تدوین است.

15 نفر از محققین حوزه و دانشگاه با مدارک دکتری و کارشناسی ارشد در گروه قرآن بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی زیر نظر آیت الله واعظ زاده خراسانی مشغول تالیف و تدوین این کتاب هستند.

این کتاب در سال های متمادی و در همایش های مختلف به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده که همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم در حوزه مکتوب فرهنگ(1379)، کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (بهمن 1380)، سومین همایش کتاب برگزیده حوزه علمیه قم(1380)، دومین دوره انتخاب و معرفی کتاب و مقاله برتر قرآنی(آبان 1384) و دومین دو سالانه انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی (1384) از آن جمله است.

بازدید کنندگان یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا در آغازین روزهای برگزاری این نمایشگاه، در غرفه آستان قدس رضوی استقبال چشم گیری از این کتاب به عمل آوردند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا 8 ماه شعبان المعظم در کربلای معلی ادامه دارد و همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب است./1308/د102/ق

ارسال نظرات