۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۷۳۱

نماینده آیت الله نجفی مشارکت بسیج مردمی در آزادسازی الانبار را خواستار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده یکی از مراجع تقلید نجف اشرف، از مشارکت بسیج مردمی در عملیات آزادسازی الانبار پس از عقب نشینی نیروهای امنیتی از این شهر استقبال کرد.
شيخ علي نجفي نماينده و فرزند حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، فرزند و نماینده حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف از درخواست دولت برای مشارکت نیروهای بسیج مردمی در آزادسازی الانبار استقبال کرد و گفت: از همگان می خواهم به صورت یکپارچه به کنار گذاشتن اختلافات پرداخته و با وحدت به فکر آزادسازی عراق از داعش نجس باشند.

 

وی افزود: از عشایر و سیاستمداران الانبار انتظار می رود پس از اینکه نیروهای امنیتی سلاح را بر روی زمین گذاشته و عقب نشینی کردند، در راستای آزادی الانبار همکاری های لازم را انجام دهند.

 

نجفی با انتقاد شدید از طرح کنگره آمریکا تصریح کرد: پروژه ارسال سلاح از سوی بیگانگان هیچ نتیجه ای در بر ندارد چرا که سلاح به مردانی نیاز دارد که حامل عقیده باشند.

 

نماینده این مرجع تقلید ادامه داد: عراقی ها باید توجه داشته باشند که هرگونه جنگ رسانه ای داخلی یا انتشار خبرهای غیر دقیق به کاهش روحیه نیروهایمان و افزایش روحیه دشمن می انجامد.

 

وی در بخش پایانی سخنانی خود، از نیروهای امنیتی به دلیل ناکام گذاشتن عملیات تسلط داعش بر بیجی تقدیر کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات