۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۱۸۰۹
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

هم زبانی با ضد انقلاب به بهانه برخی جلسات در دانشگاه ها نگران کننده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که کسی که در چارچوب نظام زندگی می‌کند باید ساختارها، خط قرمزها و مصالح کشور را مدنظر داشته باشد، گفت: سردادن شعارهای مخالف نظام آزادی بیان نیست، خیانت به خون هزاران شهید و امام زمان(عج الله) است.
عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در دیدار با تشکل‌های دانشجویی خراسان جنوبی بابیان این‌که کسی که در چارچوب نظام زندگی می‌کند باید ساختارها، خط قرمزها و مصالح کشور را مدنظر داشته باشد، گفت: سردادن شعارهای مخالف نظام آزادی بیان نیست، خیانت به خون هزاران شهید و امام زمان(عج الله) است.

 

وی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای خود توصیه کردند که دانشگاه‌ها نباید دچار سیاست زدگی شده و به محیطی برای حزب‌بازی‌های مختلف تبدیل‌شده بلکه باید محلی برای تولید علم و تربیت انسان‌های برجسته باشد، افزود: متأسفانه ناآگاهی عده‌ای از مسؤولان و سو استفاده بر خی از فرصت‌طلبان دانشگاه را محلی برای حزب‌بازی‌های سیاسی و محلی برای گسترش فسادهای اخلاق تبدیل کرده است که روسای دانشگاه‌ها باید به رسالت خود در برابر نظام و دانشجویان عمل کرده و اجازه ندهند محیط دانشگاه به فساد و آشوب گروه‌های مختلف کشیده شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که با اصل حضور افراد سیاسی در دانشگاه‌ها مشکلی ندارد، گفت: اشکالی که در این میان بعضاً به وجود می‌آید هم‌زبانی با ضدانقلاب است.

 

وی ادامه داد: بیان مطالب آن‌هم در راستای هم‌زبانی با ضدانقلاب در فضای دانشگاه‌ها و جامعه نگران‌کننده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسی که در چارچوب نظام زندگی می‌کند باید ساختارها، خط قرمزها و مصالح کشور را مدنظر داشته باشد، تصریح کرد: عده‌ای شعارهایی در سطح دانشگاه‌ها برخلاف نظام سر می‌دهند و ادعا می‌کنند که آزادی وجود ندارد.

 

حجت‌الاسلام عبادی در بخش دیگری از سخنان بابیان این‌که آزادی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ کجای دنیا نیست، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم کسانی‌ که اصل نظام را قبول ندارند به آن‌ها مشروعیت داده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این‌که سخنان مسؤولان باید در مواضع رسمی دیپلماتیک باشد، چون دارای آثار و تبعات در جامعه است، گفت: جریان فتنه 88 کودتای رسمی علیه نظام بود.

 

امام‌جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری بابیان اینکه جریان فتنه 88 تنها یک حادثه نبود بلکه دارای عقبه است، گفت: در جریان 88 مگر اسرائیل، منافقین از فتنه‌گران حمایت نکردند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در خانه ملت ادامه داد: فتنه‌گران سال 88 خیلی مورد رأفت نظام قرار گرفتند و متأسفانه طلبکار هم هستند.

 

وی تصریح کرد: هر موضوع هنجارشکنی که تاکنون بوده مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری لازم را داشته است.

 

حجت‌الاسلام عبادی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره جشن‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهر بیرجند گفت: باید وقایع اخیر ریشه‌یابی و هر منکری که علل آن مشخص شد در آینده پیشگیری‌های لازم صورت بگیرد.

 

وی در ادامه افزود: تاکنون مواضع و پیگیری‌های لازم در خصوص جشن دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام‌شده و با رییس این دانشگاه نیز گفتگوهای لازم صورت گرفته است./968/پ202/ش

ارسال نظرات