۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۶۲۰۴۴
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

19 هزار و 600 گلزار شهدا در کشور وجود دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نزدیک به 600 گلزار نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که تعدادی هم در استان آذربایجان شرقی است.
حجت‌الاسلام سيد محمدعلي شهيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز چهارشنبه به همراه رییس جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، به نیابت از رییس جمهور و هیأت دولت در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز حضور یافت.


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدار با بیان این‌که حامل سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستم، اظهار داشت: احترام به شهدا و خانواده آنها وظیفه ماست، چرا که آرامش در کشور حاصل مقاومت و ایثارگری این بزرگواران است.


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه 19 هزار و 600 گلزار در کشور وجود دارد، اتمام گلزارهای نیمه تمام را در سال جاری حتمی دانست و گفت: نزدیک به 600 گلزار نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که تعدادی هم در استان آذربایجان شرقی است.


وی با بیان این‌که استان آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس 10 هزار شهید تقدیم کشور کرده که از این تعداد چهار هزار و 200 شهید در تبریز آرمیده اند، گفت: مزار یک هزار شهید در فاز یک گلزار شهدای تبریز ساماندهی و یک هزار و 448 مزار نیز در دست اجراست.


گفتنی است، در این مراسم که جمعی از مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، آزادگان و جانبازان جنگ تحمیلی حضور داشتند، با قرائت فاتحه به روان پاک شهدا، نسبت به مقام شامخ آن بزرگان ادای احترام شد.


همچنین در این دیدار حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان چگونگی اجرای فازهای ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز قرار گرفت./935/پ203/ب4

ارسال نظرات