۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۲۵۴۶

نمازگزاران بحرینی در حمایت از شیخ علی سلمان تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ هزاران تن از مردم بحرین پس از برگزاری نماز جمعه در مناطق مختلف در حمایت از دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی تظاهرات کردند.
تظاهرات در حمايت از شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هزاران تن از مردم بحرین در شهرها و مناطق مختلف این کشور در راستای حمایت از حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، پس از نماز جمعه به خیابان‎ها آمده و تظاهرات گسترده‎ای را برگزار کردند.


آنان نسبت به طولانی شدن محاکمه شیخ علی سلمان واکنش نشان داده و خواستار آزادی فوری این عالم بحرینی شدند.


تظاهرکنندگان در مناطق و شهرهایی همچون السهله، الدراز، الدیه، ابوصبیع، الشاخوره، سلماباد، بوری، المعامیر، منامه، البلاد القدیم و المصلی، تصاویر شیخ علی سلمان و عباراتی نظیر «زندانیان آزاد باید شوند»، «ما از انقلاب عقب نشینی نمی‎کنیم» و «احکام قضایی تکه کاغذی بیش نیست» برافراشته بودند.

 

تظاهرکنندگان در مخالفت با محاکمه ظالمانه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین و صدور احکام ظالمانه برای دیگر زندانیان سیاسی شعار دادند.

 

شب گذشته نیز بحرین صحنه تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به احکام قضایی ظالمانه علیه رهبران و فعالان سیاسی بود.


این تظاهرات تحت عنوان «احکام قضایی تکه کاغذی بیش نیست» و به درخواست ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین برای مخالفت با تداوم بازداشت شیخ علی سلمان و دیگر رهبران مردمی و فعالان سیاسی و مدنی برگزار شد./994/ب901/د

ارسال نظرات